Holika Holika Petit Clearing BB Cream – recenzija

Nakon bezbroj pročitanih recenzija, pregledanih swatcheva, video postova i svega što bi pomoglo u odabiru odgovarajućeg kozmetičkog proizvoda, napokon sam se odvažila kupiti svoju prvu azijsku BB kremu. Tražila sam BB kremu pogodnu za moju osjetljivu, mješovitu, dehidriranu kožu.
Izbor je pao na Holika Holika Petit Clearing kremu. :-)
Ova krema je jedna od pet iz Petit serije, uz Moisture, Shimmering, Essential i Watery BB kremu, tako da se zasigurno može naći jedna za svakoga.

1

 

 

IMG_3795

*Pakiranje / Cijena Krema dolazi u plastičnoj tirkiznozelenoj tubici sa crnim čepom u količini od 30 ml. Može se lijepo istisnuti bez izlijevanja nepotrebne količine. Na prednjoj i stražnjoj strani tubice je sve na korejskom jeziku osim samog naziva.Kremu sam naručila sa Ebay-a, od sellerice Sing Sing Girl, koštala je oko 6 USD i stigla je za 8 dana od narudžbe. Na poklon sam dobila i dva testera :-) Stigla zapakirana u pucketavu kuvertu, dodatno zamotana u sloj pucketave folije i na samoj kremi je bila zaštitna prozirna folija tako da ju zasigurno nitko prethodno nije otvarao.

* Namjena / Miris / Tekstura : Krema je namjenjena masnoj i problematičnoj koži što savršeno odgovara mojim potrebama. Sadrži ekstrakt ulja čajevca koji umiruje crvenilo i matirajući puder koji služi absorpciji sebuma, tako bar kaže proizvođač.
Miris kreme je svjež i ugodan, nije napadan i na mojoj koži se ne zadržava dugo.
Tekstura kreme je dosta gusta i lijepo se razmazuje, potrebna mi je količina zrna graška za prekrivanje cijelog lica. Koža je mekana i hidratizirana i nekako svježije djeluje no ne sjaji se što je nama masnokošcima vrlo bitno. Nanosila sam ju na lice prstima i RT buffing kistom, jednako uspješno.

*Nijansa / Prekrivanje: Krema je dostupna samo u jednoj nijansi koja će odgovarati curama svijetle kože, no nije jako svijetla (siva) kao većina azijskih BB krema. Kad sam kremu prvi puta istisnula, pomislila sam da će biti pretamna/prežuta no prevarila sam se. Savršeno mi se stopi i nekako se prilagodi koži. Inače sam svijetle puti, neutralnog prema rozom podtonu i ova krema me ne čini ni prežutom ni prerozom.
Prekrivanje je srednje do jako, zapravo odlično obzirom da se ne radi o klasičnom tekućem puderu. Nanosila sam ju u jednom sloju, dodatno matirala T zonu puderom u kamenu i to mi je sasvim zadovoljavajuće za svakodnevnu rutinu kad poželim ujednačiti ten i sakriti sitne nepravilnosti.
Iako mi je koža na obrazima i iznad obrva dehidrirana, nisam primjetila da mi krema pretjerano naglasi suhe dijelove i proširene pore kao što je slučaj sa većinom tekućih pudera.

IMG_3796

IMG_3797

*Sastojci: Water,Cyclopentasiloxane,Ethylhexyl Methoxycinnamate,Titanium Dioxide,Methicone,Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer,Butylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate,Dimethicone,Butyelene Glycol,Disteardimonium hectorite,Tribehenin,PEG-10 Dimethicone,Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone,Iron Oxides(CI 77492) & Mica & Methicone,Vinyl Dimethicone/Methicone Silsesquioxane Crosspolymer,Sodium Chloride, Polymethyl Methacrylate, Triethyl Citrate,Glyceryl Behenate,Polyglyceryl-6 Octastearate,Silica,Iron Oxides(CI 77491) & Mica & Methicone,Iron Oxides(CI 77499) & Mica & Methicone,Phonoxyethanol,Methylparaben,Propylparaben,Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Extract, Fragrance,Xanthan Gum – See more at: http://www.holikaholika.ca/products/bb-cream-makeup/petit-bb-cream/#sthash.sMO5OsIX.dpuf

IMG_3799Testeri koje sam dobila

*Pozitive strane :
– povoljna cijena
– odlično prekrivanje
– ugodan miris
– matirajući efekt uz hidrataciju
– tekstura
– SPF 30

*Negativne strane:
– može se naručiti samo preko interneta
– dostupna u samo jednoj nijansi
– može naglasiti suhe dijelove kože

U konačnici, jako sam zadovoljna ovom BB kremom ! :-)

Simona

Oglasi

Komentiraj

