Nikel krema s kestenom za područje oko očiju

S pojavom prvih bora smijalica odlučila sam kupiti okoloočnu kremu. Do tada sam koristila  kremu za lice i za područje oko očiju. Nije da baš nikad prije nisam imala okoloočnu ali jednostavno nije bilo redovite primjene pa se ni ne računa.

Zbog prirodnih sastojaka izbor je pao na Nikel kremu s kestenom, a posebno me privuklo to što u opisu proizvoda stoji da umanjuje otečenost područja oko očiju. Krema dolazi u klasičnom pakiranju, maloj posudici zapremnine 15 ml.

 

IMG_1931

 

Nakon dva mjeseca korištenja moram reći da je ova kremica nepotrošiva. Potrebna je mala količina kreme za njegu područja oko oba oka, odlično se upija, ostavlja kožu mekom, neljepljivom i nemasnom. Najviše me oduševio miris koji  umjesto na kesten, meni miriši na naranču.

Nisam primjetila da su korištenjem kremice bore nestale, ali je koža zato nahranjena i djeluje zdravije.

Kupila sam ju u dm-u po cijeni od 69,90 kn na odjelu prirodne kozmetike.

Silvija

Oglasi

Komentiraj

