Balea balzam za tuširanje za jako suhu kožu (Dush oil balsam) – recenzija

IMG_3839

Čista suprotnost mješovitoj koži lica (čitaj masno čelo, nos i brada, dehidrirani obrazi) je moja suha i osjetljiva koža tijela. U zimskom periodu je suhoća toliko izražena da se koža peruta na nogama i stomaku. Užas!

Unatoč žeđi kože za hidratacijom, moja lijenost često pobijedi pa nakon tuširanja ne dovršim njegu mazalicama. Stoga sam napokon odlučila isprobati neku ‘shower in’ verziju njege tijela koja će obaviti sav potreban posao na jednom mjestu, u tušu :D

Pošto već duže vrijeme koristim Balea Soft oil Balsam kojim sam jako zadovoljna, odlučih probati sličan ‘shower in ‘ proizvod. Iako sam, stojeći pred policom u DM-u dvoumila između plavog (za suhu kožu) i narandžastog pakiranja (jako suha), u odluci je prevagnuo miris ovoga. :-)

Balzam je bijele boje, guste svilenkaste teksture, ugodnog blagog mirisa po gorkim bademima . Pakiran je u plastičnoj ambalaži zapremine 400 ml, sa poklopcem prema dolje (poput stalka) tako da se gotovo sav proizvod može iskoristiti.

Nakon tuširanja, balzam umasiram na mokru kožu i ostavim stajati nekoliko minuta, potom isperem. Koža bude meka, elastična, mirisna (nije intenzivan miris), ne zateže.
Ne mogu reći da je koža nahranjena kao kad koristim klasični proizvod (mlijeko, losion, maslac,…), mojoj koži tijela ipak treba ‘jača’ hidratacija. Svakako ću ga koristiti i dalje, u dane kad sam lijena za mazanje sa Soft oil balsamom. Što bi se reklo : ‘Bolje išta nego ništa’! :D

Sastav :

IMG_3913

Proizvod možete kupiti u DM- u po cijeni oko 20 kn.

Simona

Oglasi

Komentiraj

