Orofluido maska za kosu – recenzija

IMG_3926-1

Orofluido maska je zaista poput tekućeg zlata za njegu umorne, beživotne, oštećene kose kojoj je potrebna dubinska hidratacija i reparacija.
Masku sam kupila prije otprilike 6 mjeseci, ponukana pozitivnim recenzijama blogerica koje su je isprobale. Uz masku sam koristila šampon i regenerator iz iste linije no nisu me toliko oduševili kao maska .Naravno, nisam se pokajala, iako priznajem da sam masku malo zapostavila otkad sam otkrila Earth science deep conditioning mask  (recenzija ovdje).

Pakiranje / Namjena: Proizvod dolazi u čvrstoj klasičnoj plastičnoj posudici zlatnožute boje sa crnim poklopcem na odvrtanje, zapremine 250 ml (dostupno pakiranje i 500 ml). Posudica je zapakirana u crnu kartonsku kutijicu koja dodatno štiti proizvod  (kutijicu sam davno bacila pa nisam mogla poslikati). Pakiranje izgleda luksuzno i profinjeno a tome pridonosi i predivan miris koji me očarao kada sam prvi puta otvorila posudicu.
Maska je namjenjena svim tipovima kose , a posebno će odgovarati suhoj, obojanoj,oštećenoj kosi. Kombinacija hranjivih sastojaka arganovog, lanenog i ulja papirusa oživit će i hidratizirati vlasi.
Ne masti i ne čini kosu teškom (moje iskustvo).
Štiti od UVA/UVB zračenja.
Rok trajanja je 12 mjeseci od otvaranja.

Tekstura / Miris: Maska je kremaste, svilenkaste teksture, srednje gustoće, svijetle zlatnožute boje sa sitnim sjajnim česticama (ne ostaje nikakav trag u kosi). I boja maske se stapa sa bojom pakiranja i odiše otmjenošću.
Miris je predivan, orijentalni (neroli, bergamot, ciklama, amber, vanilija) i zadrži se u kosi.

IMG_3927-0

Sastojci : water, ceteary alcohol, dicetyldimonium chloride, cetrimonium chloride, fragrance, dimethicone, argania spinosa kernel oil, linseed seed oil, cyperus esculentus root oil, phenyl trimethicone, polyquaternium-10, PEG-150 distearate, hydroxyethylcellulose, polysorbate 60, ceteareth-20, isopropyl alcohol, sodium acetate, methylparaben, propylparaben, methylchloroisothiazolinone, methylisothiazolinone, mica, CI 77891 (titanium dioxide), CI 77491 (iron oxide)

Uporaba: Masku utrljam u opranu kosu, ostavim stajati 5 min ili duže ako imam vremena, isperem, posušim ručnikom te dalje sušim fenom. Koristim ju 1-2 tjedno.

Gdje kupiti ? : Maska se može kupiti u nekim frizerskim salonima i web shopovima što je bolja i povoljnija opcija. Svoju sam naručila sa Feelunique.com.

Zadovoljna sam učinkom ove maske, moja duga bojana kosa je sjajna, meka, svilenkasta, mirisna, zaglađena i ne mrsi se. Preporučam da isprobate :-)

Planiram isprobati i hvaljeni Orofluido Beauty Elixir oil za dodatnu njegu.

 

Simona

Oglasi

2 thoughts on “Orofluido maska za kosu – recenzija

Komentiraj

