Calvin Klein Downtown edp

Calvin Klein Downtown ad

Krajem ljeta 2013. modna kuća Calvin Klein predstavila je novi  parfem Downtown, a u mojoj kolekciji našao se pred ljeto 2014. nakon što sam skoro mjesec dana obilazila oko njega kao mačak oko vruće kaše :-) Već sama kupovina i ova recenzija govore koliko mi se miris svidio. Pa krenimo …

Downtown predstavlja ženstvenu i inovativnu mješavinu mirisnih nota, koje će pripadnicama nježnijeg spola dopustiti da budu ono što jesu. Miris je kreirala Caroline Sabas , a namjenjen je mlađim ženama (25-35 godina) koje vole slatkaste mirise. Zaštitno lice kampanje je glumica Rooney Mara (‘Društvena mreža’, ‘Strava u Ulici Brijestova’, ‘Muškarci koji mrze žene’,…)

Miris je koncipiran kao cvjetno-drveni. Kompozicija se otvara pjenušavo i poletno, notama limuna, bergamota, nerolija, zelene kruške i vodenaste šljive. U srcu su nježne latice gardenije kombinirane sa ružičastim paprom i listovima ljubičice, cedra, tamjana, vetivera i somotnog mošusa. Unatoč tamjanu i mošusu u sastavu, miris nije presladak i težak (od takvih bježim u širokom luku) te je po mome mišljenju nosiv u svako doba dana i svim godišnjim dobima.

 

Downtown dolazi u jednostavnoj prozirnoj staklenoj bočici sa srebrnim okruglim čepom, kroz koju se vidi blijedoružičasta mirisna tekućina. Možete birati količinu od 30, 50 i 90 ml (cca 379, 569 i 739 kuna).

Ovaj miris u zadnje vrijeme najčešće koristim, nekako me baš razvedri i ugrije kad rano ujutro izađem na svježi zrak :-) Na mojoj koži se dobro osjeti otprilike 5 sati, nakon toga lagano hlapi i to je jedina zamjerka koju sam našla. Obzirom da se radi o parfemu a ne toaletnoj vodi, koji k tome nije ni jeftin, mislim da bi postojanost trebala biti bolja (možda na nekom drugome nije takav slučaj).

 

 

Naručila sam ga sa web shopa Fragrance Direct .

Iako Downtown nije od onih mirisa koji me u trenu obore s nogu niti je po nečemu baš poseban ili specifičan, jako mi se sviđa i sigurno bih ga kupila ponovno. :-)

Da li ste probale ovaj parfem? Koje mirise koristite u zadnje vrijeme?

 

Simona

Oglasi

Komentiraj

