Essence soo glow cream to powder highlighter-20 bright up your life

slikahighlighter

Essence cream to powder highlighter sam kupila iz znatiželje, zaintrigirao me naziv cream to powder, te sama činjenica da sam u našim drogerijama napokon naišla na highlighter općenito.

Koristim ga već 2,5 mjeseca i stvarno sam jako jako zadovoljna. Proizvod dolazi u prozirnom okruglom pakiranju od 4 grama, rok trajanja  12 mj od otvaranja.

 

IMG_2514

Kremasta formula se nakon nanošenja i blendanja pretvara u puderastu sa laganim odsjajem rozog podtona.

swatch (2)

Iskreno mislila sam da to baš neće biti tako, ali highlighter je stvarno nemastan nakon nanošenja. Koristim ga svakodnevno na području ispod obrva (da dobar je i za to jer finish nije izrazito rozi) i naglašavanje jagodica. Najlakše ga je razraditi pristima ali većinom koristim za to RT stippling brush. Ako ste u potrazi za povoljnim (oko 25 kn), a dobrim highlighterom svakako isprobajte ovaj.

 

Da li koristite highlighter u svojoj makeup rutini? Podijelite sa nama koji highlighter vi koristite?

 

Silvija

Oglasi

Komentiraj

