Wet n’ Wild Color Icon sjenilo 251B Brulee – Recenzija

Brulee-1

Wet n’ Wild Mega last ruževi nisu moja jedina ljubav ovoga kozmetičkog brenda. Isprobala sam maskaru, olovku za oči, lak za nokte, palete sjenila, a ovo mono sjenilo u nijansi Brulee me posebno osvojilo.

Sjenilo Brulee je neutralna mat nijansa boje slonovače, a strane blogerice ga uspoređuju sa MAC Brulee sjenilom.

IZVOR : http://www.fashionableheart.com/2012/02/mac-brule-vs-wet-n-wild-brulee.html
IZVOR :
http://www.fashionableheart.com/2012/02/mac-brule-vs-wet-n-wild-brulee.html

Sjenilo dolazi u crnoj plastičnoj četvrtastoj ambalaži sa prozirnim poklopcem, u količini 1,7 grama. Zaštićeno je sigurnosnom naljepnicom sa tri strane, a potrebno se poprilično potruditi da bi ju uklonili i isprobali sjenilo. Na poleđini sjenila je naveden sastav.

collage-1

SASTAV:

IMG_0071 (2)

POZITIVNE STRANE SJENILA:

– odličan omjer cijene i kvalitete
– odlična pigmentiranost sjenila
– svilenkasta puderasta mat tekstura
– lako se nanosi kistom
– ne trusi se
– lako se blenda
– može se koristiti kao samostalno sjenilo, kao baza preko cijelog kapka, za ublažavanje prijelaza s tamnijim sjenilima, kao highlighter ispod obrve

NEGATIVNE STRANE SJENILA:

– jeftina ambalaža
– lako lomljivo ako smo nepažljivi
– ponekad se teško otvara što me nervira ako žurim

brulee swatch-1

Ovo sjenilo ću sigurno uvijek imati u zalihama, a Wet n’ Wild je opet dokazao da kvaliteta nije nužno skupa i nedostižna. :)

Jeste li isprobale Wet n’ Wild Color Icon single sjenila?

Simona

Oglasi

9 thoughts on “Wet n’ Wild Color Icon sjenilo 251B Brulee – Recenzija

  1. S nijansama kao što je ova počinje skoro svako moje šminkanje :) Da je WnW dostupan u BiH vjerujem da bih se odlučila upravo za ovu.
    Negativne strane koje si navela kod mene prolaze, nije to ništa strašno :D

    Sviđa mi se

Komentiraj

