Balea dnevne kreme za lice koje vrijedi isprobati – Aqua gel, Tein perfektion krema

kreme

Nije tajna da DM-ov brand Balea proizvodi cijenovno pristupačnu a kvalitetnu kozmetiku. U posljednje vrijeme češće kupujem preparativu u dm-u nego u ljekarni pa se u mojoj košarici nađe i poneka Balea krema. Kreme koju su privukle moju pažnju su Aqua gel i Teint perfektion dnevne kreme. Navedene kreme koristim već duže vrijeme, minimalno 3 mjeseca a već iz naslova posta je vidljivo da me nisu razočarale. Proizvodi su pakiraniu prilično kvalitetnu ambalažu, sa zaštitnom folijom (štiti od nepoželjnih pristića i packanja), te u kartonsku kutijicu s deklaracijom na nekoliko jezika između ostalog i na Hrvatskom.

Aqua gel dnevna krema – namjenjena je suhoj koži lica – obogaćena termalnom vodom i mineralima – ekstrakt modrozelenih algi i aqua Osmoline poboljšavaju hidrataciju i daju svježinu koži lica – UV zaštita spriječavaprijevremeno starenje kože uzrokovano sunčevim zrakama Davno sam imala staru verziju ove kreme (tada mi je bila jako dobra), pa sam kupila novu poboljšanu verziju kojoj je dodan zaštitni faktor. Krema je ugodnog mirisa, svijetlo plave boje i gelaste strukture, ostavlja dojam vodenastog i hidratantnog, te uistinu i je takva na koži. Nekoliko nijansi je hidratantnija i bogatija od aqua seruma (ako ste ga probali) ali opet lagana, nemasna i brzo se upija. Dobar je primer prije nanošenja matirajuće tekuće podloge na mojoj mješovitu kožu lica iako je prije svega namjenjena suhoj koži. Zbog zaštitnog faktora najćešće ju koristim kao dnevnu kremu. Količina: 50 ml,  Cijena 24,90 kn

kreme još

Teint perfektion dnevna krema
– namjenjena je normalnoj i mješovitoj koži lica
– kožu čini ujednačenom, svježom, smanjuje pore
– aktivni sastojak MYRAMAZE® opskrbljuje kožu vlagom i poboljšava izgled kože
– tekstura kože je zagleđena a pore smanjene
– vitamin E štiti kožu od štetnih utjecaja iz okoline

Dolazi u plastičnom nešto manje kvalitetnom pakiranju od Aqua kreme. Krema je svijetlo roza boje s odsjajem tj. reflektirajućim česticama, gusta i hranjiva te se zbog toga nešto duže upija. Nakon par dana korištenja moj zaključak je bio vauuu, ova krema je stvarno dobra – pore na licu su bile manje vidljive te ostavlja zdravi sjaj na koži koja odmah djeluje odmornije. Kremu najčešće koristim u kombinaciji sa korektorom za lice, kada ne želim stavljati puder na lice a želim izgledati pristojno i prikriti sitne nepravilnosti. Teint perfektor krema mi se nije pokazala dobra kao podloga za tekući puder jer je “pre teška” i imam osjećaj kao da imam previše toga na licu, no mislim da bi u ovom slučaju Teint perfection primer bio bolje rješenje. Količina: 50 ml, Cijena: 34,90kn

Ono što me posebno fascinira kod ovih krema je njihova cijena i učinkovitost s obzirom da su tako povoljne. Uistinu nekada nije potrebno izdvojiti silne novce kako bismo svojoj koži omogućili pristojnu hidrataciju i njegu. Ako tražite budget friendly dnevne kreme možda vaš izbor padne na jednu od ovih krema.
Koja je vaša omiljena krema za lice? Koji su vaši kriteriji u odabiru kreme?

Silvija

Oglasi

12 thoughts on “Balea dnevne kreme za lice koje vrijedi isprobati – Aqua gel, Tein perfektion krema

  1. Hei, prvo da te pohvalim, nedavno sam odkrila tvoj blog i jako mi se sviđa. Jako uredan i kvalitetan blog, samo tako napred. I da, jako su ti lepe fotografije. ♥

    Baš sam neki dan gledala na DM stranici neku kremu iz iste linije Teint perfektion i moram priznati da me pakiranje instant privuklo a da ne govorim o roza boji. :) Aqua gel dnevnu kremu sam pre nekoliko meseci kupila, jako je dobra podloga za lice pre šminkanja što se tiče brzine upijanja i matiranja ali mi je izazvala sitne prističe pa sam odustala od nje.

    Puno pozdrava iz Ljubljane :*

    Sviđa mi se

    1. Prije svega puno puno hvala na samim pohvalama za blog, zasluge idu i mojoj sestri Simoni:) jer ipak smo mi blogerski dvojac! I mene je privukla ambalaza kreme, volim roza i jos me ova krema malo podsjetila na Vichy idealiu. Ja sam znala od skupljih ljekarnickih krema dobiti osip, tako da nikad ne znam na cemu sam. Puno pozdrava saljemo u Ljubljanu:)

      Sviđa mi se

  2. Imala sam obje kreme, zapravo Teint perfektion upravo trošim. Aqua je odlična krema koja mi odgovara u ljetnim mjesecima i obično sam ju koristila kao dio noćne njege. Nisam probala ovu novu verziju s UV zaštitom, ali nju ne bi ni koristila preko noći zbog spf. Teint perfektion mi također ne odgovara kao podloga za tekući puder, no odlično se slaže s puderom u kamenu ili mineralnim.Sve u svemu ovu su dvije kreme vrijedne pažnje :D

    Sviđa mi se

  3. Da li bi ove kreme odgovarale licu sklonu aknama. Aqua serum mi je super, a i ove dvije kreme su me zainteresovale, Nedavno sam pocela istrazivati sastojke, pa se ne snalazim najbolje

    Sviđa mi se

      1. To i trazim. za akne sam pronasla odlicno rjesenje i ne mogu vjerovati da nesto tako jeftino djeluje, tople [reporuke za eveline pure control i plavu i zelenu liniji. Probala sam sve i svasta, ali ovi proizvodi su mi odlicni i generalno volim eveline, jedino im je micelarna losa.

        Sviđa mi se

Komentiraj

