Favoriti godine 2014.

Tijekom 2014. godine sam isprobala puno novih proizvoda (iako je broj zanemariv kad vidim slične postove ostalih blogerica, a nije bilo niti PR proizvoda), nekim starim proizvodima sam ostala vjerna i dalje. Odlučila sam u ovom postu spomenuti samo one proizvode koje sam koristila gotovo svakodnevno u ritualu njege/šminkanja i proizvode kojima sam posebno zadovoljna jer bi post bio predugačak kad bih pisala baš o svim proizvodima koje sam koristila.

Preparativna kozmetika

Piling koji me oduševio je Acure Organics Brightening Facial Scrub, sadrži najfinije i  najsitnije granule koje sam ikada isprobala. Sastav čine tvari organskog podrijetla: morske alge, francuska zelena glina, limun, arganovo ulje,..kožu prekrasno očisti i osvježi, a koristila sam ga 1-2 puta tjedno. Najbolje čistilice lica su Green Girl My Own Gentleman uljni čistač (recenzija) i Afrodita Clean phase gel za pranje lica koji  potpuno uklanja višak masnoće, kozmetičke preparate i ostale nečistoće te istovremeno vlaži dodatkom hijaluronske kiseline. U dnevnoj njezi lica koristila sam odlične Afrodita proizvode koji su mojoj mješovitoj koži pružali optimalnu dozu hidratacije: Natural Lift hidratantni serum protiv bora  (koji sadrži patentirane mikrosfere morskog kolagena, kožu dugotrajno štiti od gubitka vlage, stimulira i jača imunološki sustav stanica), Hydra Thermal 24h ultra hidratantna dnevna krema (jedinstvena prirodna mineralna voda s dodanom snagom 100% prirodne hijaluronske kiseline omogućuje intenzivno prenošenje vlage u kožu i njeno raspršivanje u dublje slojeve), Kamilica sensitive krema protiv bora i podočnjaka (kamilica i bisabolol umiruju i ublažavaju nadraženost umorne kože, a ceramidi učinkovito djeluju protiv starenja i boranja kože; struktura kože se učvršćuje, borice oko očiju se zaglađuju, tamni podočnjaci i podbuhlost ispod očiju vidno se smanjuje) a za noćnu njegu sam najviše koristila Hipp Baby Sanft njegujuću  kremu (s prirodnim bademovim uljem, intenzivno njeguje i pouzdano štiti kožu, lako se maže, brzo upija i čini kožu mekom).

favoriti prep

Njega tijela i kose

Često sam mijenjala proizvode za njegu tijela, tuširalice i mazalice no bitno mi je da su kremaste ili uljne teksture i da ne isušuju kožu. Proizvod koji uvijek imam u kupaonici je Babylove gel za kupanje od glave do pete (nježan, finog blagog mirisa, ne isušuje kožu, ne sadrži SLS, cjenovno pristupačan, a često ga koristim i za pranje kistova :-D) i Lactacyd Femina emulzija za intimnu higijenu koji već godinama koristim (sadržava mliječnu kiselinu i ima fiziološku pH-vrijednost 5,2, savršeno odgovara prirodnomu okruženju intimnih područja, ne nadražuje sluznicu, uspostavlja prirodnu ravnotežu te jača obranu). Za hidrataciju kože sam zadnjih par mjeseci koristila Balea balzam za tuširanje za jako suhu kožu (recenzija). Tijekom godine sam postupno potpuno prešla na dezodoranske na prirodnoj bazi, tj one bez aluminijevih soli i ostalih štetnih sastojaka. Najčešće korišteni bili su Crystal Essence mineral deo roll on Pomegranate (potrošila sam 3) i Biobaza prirodni roll on dezići, koji su me osvojili prirodnim sastojcima, blagim mirisom i učinkovitošću protiv neugodnih mirisa. Proizvod koji sam otkrila tijekom ove godine je i Himalaya Neem & Pomegranate pasta za zube (s prirodnim sastojcima neemom i narančom, ne sadrži gluten, saharin, fluor, SLS, nije testirana na životinjama) koju koristim svakodnevno zadnjih 6 mjeseci i odlična je. Šampone i regeneratore sam često mijenjala i ne mogu izdvojiti neke koji su bili odlični, no pronašla sam savršenu masku Earth Science sa maslinovim i avokado uljem (recenzija). Macadamia No Tangle četka mi je olakšala svakodnevne muke rasčešljavanja zamršenih vlasi i postala je nezamjenjiva.

Dekorativna kozmetika

favoriti dekorativa

Puder koristim samo u posebnim prilikama, a u svakodnevnoj rutini na licu volim laganu podlogu koja ujednačava ten, prekriva sitne nepravilnosti i blago crvenilo obraza. Te zadatke odlično ispunjava Bourjois 123 Perfect CC krema u nijansi 031 Ivory. Za posvjetljivanje okoloočnog područja odličan mi  je Eveline Art Scenic 2u1 korektor u nijansi Light, a za jače prekrivanje nepravilnosti super se iskazala Catrice kamuflažna krema u nijansi 020 Light Beige. Oči uglavnom šminkam neutralnim i mat sjenilima, a najčešće sam koristila Makeup Revolution Essential Mattes paletu koja sadrži 12 mat sjenila baš po mome ukusu. Obavezno koristim rumenilo koje licu vrati živost i sjaj; favoriti su mi mat Nyx Taupe ( smeđesiva hladna nijansa) za konturiranje, Nyx Natural ( svijetla ružičasta hladna nijansa) i shimerasto Deborah Milano HiTech Rosa Pesca (ružičastobreskvasta nijansa sa sitnim shimerom, koristim ga cijelu godinu i čini se nepotrošivo). Najdraži highlighter je bio MUA Undress Your Skin, krasne srebrnkastoružičaste nijanske koja mi savršeno odgovara, povoljan je i jako dugo traje. Za njegu usana sam redovito koristila balzam u stiku Sierra Bees Organic Beeswax , isprobala sam nekoliko okusa, a najviše mi se svidio Vanilla. Sastav balzama čine ekstra djevičansko maslinovo ulje, pčelinji vosak, ulje sjemenki suncokreta, prirodni okus i non GMO vitamin E, usne su meke i hidratizirane. Essence Longlasting Lipstick u nijansi 07 Natural Beauty je ruž koji sam skoro do kraja potrošila; mat MLBB nijansa idealna za svakodnevni look. Dugo sam koristila Rimmel Extra Super Lash maskaru koja mi je bila odlična, a kad su iz Bipe povukli Rimmel asortiman, dostojna zamjena je postala Essence Princess Volume maskara. Ne koristim proizvode za naglašavanje obrva jer si uvijek izgledam čudno, nego ih samo zagladim i fiksiram Elf prozirnom maskarom. Masnu T zonu lica obavezno moram matirati puderom u kamenu, a tu nema premca Rimmel Stay Matte puderu u nijansi Transparent kojega već dugo koristim zbog učinkovitosti i povoljne cijene. Najdraži i najkorišteniji kistovi za šminkanje su bili Real Techiniques Core Set i Eye Starter set, sadrže sve potrebno za šminkanje lica i očiju, kvalitetni i lako se održavaju.

Da li je neki od mojih favorita i Vaš favorit? :-)

Simona

Oglasi

5 thoughts on “Favoriti godine 2014.

Komentiraj

