Kozmetički promašaji 2014.

Za kraj 2014. donosim vam post o proizvodima koje sam kupila i koristila tokom godine i nisu ispunili moja očekivanja a bila sam uvjerena da će mi savršeno odgovarati. Ovim putem Vam želim Sretnu i uspješnu 2015. godinu te pametnu kozmetičku kupovinu u narednoj godini.

PicMonkey Collage

MAC Face and body foundation je jedini puder kojeg sam ikada kupila a da mi uopće ne odgovara. Za mene je prerijedak, slabo prekriva čak i sitne nepravilnosti te se jako brzo zasjajim na T zoni. Detaljnije o njemu u posebnoj recenziji.

Olival Ekstra hidratantna krema s uljem smilja namjenjena za dnevnu njegu me nije oduševila jer je dosta bogata krema za moj ukus, teško se upija u kožu te imam osjećaj da ju tokom dana osjetim na licu. Iz tog razloga sam ju prenamijenila u noćnu kemu.

Nuxe Reve de miel gel za čišćenje lica već ima svoju recenziju na blogu, pa ako ju niste pročitali još uvijek stignete:)

Deborah Glossy stick (nijansa nepoznata jer se pakiranje brzo izlizalo do neprepoznatljivosti) je jedino ruž/sjajilo ovakve vrste koje imam, podsjeća na Clinique chubby stick koje je preteča svih debeljuškastih ruževa u stiku, Nijansa mi se jako sviđa i idenična je boji na pakiranju, ima dodatak hijalurona u sebi, no bez obzira na to meni je preljepljiv na usnama i gust, te kad pričam osjetim da sjedi na usnama.

Oko Le Petit Marseillais gelovi za tuširanje digla se velika buka, svojim prekrasnim dizajnom jednostavno zovu s police da ih kupiš, no nažalost dizajn je jedino što mi se svidjelo kod njih. Posebno me razočarao sintetički miris koji ostavljaju nakon tuširanja (koristila sam lavandu, vaniliju, badem).

 

Da li ste vi kupili neki proizvod ove godine koji vam se na kraju nije svidio? Podijelite svoje mišljenje sa nama.

 

Silvija

Oglasi

6 thoughts on “Kozmetički promašaji 2014.

  1. Slažem se za Olival kremu, odnosno kreme, jako su bogate i bolje ih je koristiti preko noći jer nikako ne pašu ispod pudera. Mogu se na njima jaja ispeć xD Le Petit Marseillais gel od vanilije mi je bio dobar, pasao mi je miris, a i njega je bila zadovoljavajuća.

    Sviđa mi se

Komentiraj

