ACURE Brightening Facial Scrub – Recenzija

IMG_0128Ovaj piling je zaslužio počasno mjesto na listi najdražih proizvoda u 2014. (post) pa je red napisati nešto više o njemu :-)

Gdje kupiti / Cijena

Proizvod sam naručila sa stranice iHerb s koje često naručujem, tada je bio na popustu 50% a redovna cijena je oko 13$.

Sastav

Organic Curoxidant Blend (Organic Euterpe oleracea (Acai) Berry, Organic Rubus fruticosus (Blackberry), Organic Rosa canina (Rosehips), Organic Punica granatum (Pomegranate), Fair Trade Certified Organic Aspalathus linearis (Rooibos)), Organic Calendula officinalis (Calendula), Organic Matricaria recutita (Chamomile), Organic Aloe Barbensis (Aloe Vera) Leaf Juice, Vegetable Glycerin, French Green Clay, Organic Lemon Peel Granules, Saponified Organic Cocos nucifera (Coconut Oil), Cellulose Gum (Vegetable), Fair Trade Certified™ Organic Olea europaea (Olive Oil), Organic Ascophyllum nodosum (Sea Kelp), Theobromo Cacao (Cocoa) Powder, Organic Chlorella pyrenoidosa (Chlorella Growth Factor), Chlorophyll, Glucono Delta Lactone (fermented sugar), Carageenan, Argania spinosa (Argan) Stem Cells, Organic Argania spinosa (Argan) Oil, Potassium Sorbate (food grade preservative), Essential Oil Blend of Salvia officinalis (Sage) and Mentha spicata (Spearmint)

Količina

Piling dolazi u klasičnoj plastičnoj tubici sa klik-klak poklopcem, u količini od 118 ml. Na pakiranju su navedeni svi bitni podaci; proizvođač, sastav, način uporabe,…

IMG_0129

Zašto mi se piling toliko sviđa?

Sastav proizvoda je već sam po sebi obećavajući, čini se nemoguće da toliko organskih sastojaka  neće biti učinkovito. Sastojci koji odstranjuju mrtve stanice kože, umiruju upalne procese, djeluju antioksidativno, hidratiziraju , obnavljaju i potiču rast novih stanica…odlično su izbalansirani u piling koji čisti kožu i čini ju glatkom i osvježenom.

S pilinzima sam oduvijek bila na ratnoj nozi…Ili su bili prerijetki, ili su zrnca bila prevelika, ili su mi izazivali još veće nevolje na licu, ili su bili preagresivni i isušujući, pa sam se preobratila na home made pripravke.

Ovaj piling je guste teksture, poput blata, a zrnca su nježna i sitna poput pijeska. Boja je tamnozelena, podsjeća na morsku travu, a miris je specifičan i isprva mi je bio čudan no brzo sam se navikla. Volim osjećaj ovog pilinga na koži; razina abrazivnosti je savršena ; dovoljno je ‘grub’ da očisti kožu, a opet nježan i ne iritira. Gusta ‘blatna’ tekstura i biljni miris dočaravaju mi ugođaj luksuznog  spa tretmana jer volim piling koristiti u tušu kad para potiče širenje pora i poboljšava djelovanje proizvoda.

IMG_0131

Proizvođač preporučuje primjenu pilinga na koži lica, vrata i dekoltea; za najbolje rezultate 3 puta tjedno. Za lice i vrat mi je dovoljna količina veličine zrna graška i koristila sam ga 1-2 puta tjedno, mislim da bi više od toga bilo pretjerano. Potrebna je mala količina a pakiranje je veliko ( uobičajeno pakirenje pilinga je 30 ili 50 ml) pa će tubica dugo trajati. Nakon pilinga mi se koža blago zarumeni ali nije iziritirana.
Piling je namjenjen svim tipovima kože, ali smatram da bi jako osjetljivoj i suhoj koži bio pregrub.

Nisam primjetila da mi je lice postalo svijetlije ( ‘brightening effect’) no pore su manje vidljive, koža čistija i svježija.
Ako volite ‘jači’ piling, imate normalnu do masnu kožu, volite proizvode sa što više prirodnih sastojaka te kupujete na iHerbu -u ili Vitacost-u, preporučujem da ovaj proizvod stavite na WL :)

Simona

Oglasi

Komentiraj

