New In #01

Ovo je prvi New In post na blogu i u novoj 2015. godini :)

Danas mi je stigao paket sa Feelinique naručen prije desetak dana.
Naručila sam poklon paket sa proizvodima za njegu kose, po prigodnoj blagdanskoj cijeni i dosta sam uštedila.

Radi se o Osmo professional line Deep moisture paketu koji sadrži :

* Deep moisturising shampoo, 350 ml
* Deep moisturising conditioner, 350 ml
* Intensive deep repair mask, 250 ml
+ free gift Wonder 10 Leave in treatment, 25ml

IMG_4373

Osmo Deep moisture proizvodi su namjenjeni njezi dehidrirane kose, oštećene utjecajem kemikalija i topline ( sušilo, uvijači, peglanje,…). Sadrže ekstrakte pačulija i ylang-ylanga, prekrasno miriše.

Uz Osmo paket sam naručila i Macadamia Nourishing Leave In cream, 60 ml.

Cijelu narudžbu sam platila 17,55€.

Do sada nisam koristila niti jedan od ovih proizvoda i baš se veselim isprobati i uvjeriti  u djelotvornost koju obećavaju.

Simona

Oglasi

4 thoughts on “New In #01

  1. Ovaj post je dosao kao narucen, i sama gledam osmo set za kosu i razmisljam o kupovini, e sad cekam detaljnu recenziju istih:) nedavno sam otkrila vas blog, rado citam jer je sazet i iskren (spomenete i proizvode koji vam se nesvidjaju)!

    Sviđa mi se

Komentiraj

