Tri maskare do 25 kn na testu

IMG_2736

Od maskare ne tražim puno, samo da je crna i da mi fino “pročešlja” trepavice. Prirodno su mi trepavice prosječne duljine, kada nanesem maskaru u jednom do dva sloja budem zadovoljna konačnim rezultatom. U posljednjih nekoliko mjeseci nisam kupila maskaru skuplju od 50 kn za osobne potrebe. Razlog tome je što su na tržištu dostupni povoljniji makeup brandovi (Essence, Catrice, Makeup Revolution…) kojima treba dati šansu i isprobati dio asortimana:))

U posljednjih par mjeseci testirala sam ove tri maskare i donosim kratke dojmove.

Makeup Revolution Amazing Lengths Mascara

IMG_2749

 

Opis proizvoda: Crna maskara za uvijene i lijepe trepavice. Posebno oblikovana četkica će trepavice raščešljati, uviti i oblikovati. 

Maskara dolazi u crnom pakiranju sa zlatnim natpisom Makeup Revolution Amazing Lengths Mascara količine 5,5 ml i dodatno zapakirana u kartonsko pakiranje (nisam ga sačuvala). Kao što se vidi na slici iznad natpis se u potpunosti izlizao, a pakiranje je napravljeno od plastike koja djeluje vrlo jeftino. Četkica je napravljena od gume i za razliku od samog pakiranje je zapravo izvrsna. Ovu maskaru sam koristila dok ju nisam potrošila tj. dok se nije počela sušiti a to je bilo nekoliko mjeseci unutar roka trajanja i jako sam bila zadovoljna samim učinkom. Maskara umjereno produljuje trepavice ali ih dosta dobro raščešlja i što je meni najbitnije ne ulijepi trepavice. Maskaru sam naručila na webshopu Pink Panda po cijeni od 14,90 kn.

Essence All eyes on me – multi effect mascara

 

 

IMG_2743 (1)

 

Opis proizvoda: All eyes on me multi-effect maskara je svestrana i ispunjava sve želje. Specijalna četkica i jedinstvena tekstura maskare pružit će tvojim trepavicama extra volumen i dodatnu duljinu koji će oduzimati dah. Svaka trepavica je savršeno odvojena i čine tvoje oči posebnima. Dostupna u modernoj crnoj boji i moraš ju imati! oftamološki testirana

Kao što je vidljivo na slici maskara je pakirana u crno srebrno pakiranje, modernog izgleda i zapremnine 8ml. Samo pakiranje je jako kvalitetno bez ikakvih promjena od prvog dana korištenja maskare. Od navedenih karakteristika maskare složila bih se s tim da daje volumen trepavicama, no zasmetalo mi je što se nakon nekoliko sati razmaže oko očiju pa se dobije panda efekt. Maskaru sam kupila u DM-u po cijeni od 16,90 kn.

Essence I love extreme – volume maskara

 

 

IMG_2747

 

Opis proizvoda: Za sve fanove ekstremnog, ova volumen maskara je pravi pogodak! Sadrži ultra crne pigmente koji obuhvaćaju svaku trepavicu i čine je dužom, zahvaljujući velikoj četkici za volumen. Ova kombinacija daje ti savršeni “i love- izgled”! oftamološki testirana

Ilove extreme maskaru krasi moderno girlysh pakiranje, također vrlo kvalitetno s obzirom na povoljnu cijenu Essence proizvoda. Po pitanju efekta volumena koji ostavlja na trepavicama zadovoljna sam ovom maskarom, no ipak najmanje mi se dojmila od sve tri testirane maskare jer mi slijepi trepavice a to je ono što ne volim kod maskare. Maskaru sam kupila u Mulleru po cijeni od 23,90 kn.

IMG_2753

 

U mnoštvu povoljnih maskara do 25 kn koje se nude na tržištu odabrala sam svega tri koje sam testirala kroz duži period. Krajnji zaključak je da ove tri maskare imaju kvalitetnu četkicu koja obavlja funkciju kojoj je namjenjena ali bi same maskare mogle biti malo kvalitetnije kako bi se spriječilo razmazivanje i lijepljenje trepavica i sl. S obzirom na omjer cijene i kvalitete neće puno pogriješiti ako kupite koju od ovih maskare i same ju isprobate:) Samo pakiranje nije bitno za efekt koji će maskara ostaviti na trepavicama ali nije na odmet da bude kvalitetno i oku ugodno jer činjenica je da pakiranje prodaje robu.

Kakva su vaša iskustva sa povoljnim maskarama? Koju maskaru najradije koristite?

Silvija

Oglasi

One thought on “Tri maskare do 25 kn na testu

Komentiraj

