Zara Nuit Edp – Recenzija

IMG_0133

Prije nedavnog posjeta Zagrebu sam napravila ‘to do’ listu,a jedna od stavki je bila otići u Zaru.

Kod naših i stranih blogerica sam pročitala puno pozitivnih komentara o Zara parfemima i toaletnim vodama pa sam poželjela provjeriti ponudu i usput iznenaditi supruga poklonom.

Na ulasku u dućan sam si ‘zabranila’ kupovinu novog parfema jer ih imam više nego dovoljno no morala sam pogledati (i pomirisati) ponudu ženskih parfema jer do tada nisam imala priliku. Na prvu me se  niti jedan nije posebno dojmio te sam produžila na muški odjel i izabrala miris za supruga. Na blagajni je bio poduži red pa sam čekajući isprobala još nekoliko ženskih mirisa, a onda se dogodio taj ‘pozitivni  šok’. :-)

IMG_0135

Zara Nuit ! Tamna četvrtasta bočica sa zlatnim čepom i očaravajući miris koji me podsjetio na neki već znani parfem (Dior Hypnotic Poison, ali mi je trebalo par sati da se sjetim). Rijetko se događa da me parfem u par minuta potpuno osvoji pa je bilo nemoguće ne kupiti Nuit.

Gornje note parfema nosi bergamot, srednje note čine jagoda i ružino drvo, a bazne note su vanilija i amber.

Postojanost je iznenađujuća, na koži mi traje cijeli dan! Nuit bih svrstala u ‘srednje teške’ mirise ali nije  zagušujući i napadan, pa je nosiv u svakoj prilici. Iako sadrži note vanilije i ambera koje daju slatkasti orijentalni ton, parfem je istovremeno nježan, puderast i ženstven. Idealan je izbor za jesen i zimu kad preferiram ovakve parfeme.

Pakiranje od 50 ml sam platila oko 110 kn.

IMG_0137

Obzirom na količinu, povoljnu cijenu, postojanost na koži i kombinaciju mirisnih nota; parfemu dajem  čistu peticu !

Jeste li probale Zara parfeme? Koji Vam je najdraži?

Simona

Oglasi

4 thoughts on “Zara Nuit Edp – Recenzija

  1. Predivan je! Nedavno sam ga kupila i bas sam zadovoljna. :-) Zara Femme je u bijeloj bocici, i sa njim sam bila prezadovoljna. Ako ti se ovaj dopada, vjerujem da ce i Zara Femme, koji je za nijansu blazi. Savjetujem da probas ako vec nisi :-)

    Sviđa mi se

Komentiraj

