New In #02 – Avon mini haul

IMG_0181

Ovaj post sam planirala napisati još prije mjesec dana kada su mi stigle ove krasne stvarčice iz Avon kampanje C01.Katalog je bio ispunjen divoticama po jako sniženim cijenama, a ja sam se jedva obuzdala naručiti samo ono što je bilo neophodno. Sve proizvode već skoro svakodnevno koristim i nisam ih prije koristila, zasada nisam našla neku zamjerku :-)

Sadržaj moga Avon paketića :

* Luxe podloga za lice spf 20 u nijansi Porcelain, 30 ml – svilenkasta formula s prahom bijelog safira potpuno se stapa s tonom kože pružajući joj hidrataciju i besprijekornu pokrivnost. Iako je podloga namijenjena suhoj i normalnoj koži, jako dobro se ponaša i na mojoj mješovitoj.

* Sprej za fiksiranje make upa, 125 ml – ovaj sprej sam kupila za posebne prigode kad mi stvarno treba dugotrajni make up

* Baza za sjenilo, 3g – potrošila sam zalihe E.l.f. mineralne baze pa odlučih probati ovu hvaljenu bazu.Još je u fazi testiranja ali djeluje obećavajuće.

* Hidratantni odstranjivač make upa, 150 ml – kremasti odstranjivač šminke sa očiju, nježna i učinkovita formula.

* Umirujuću losion za tijelo, 400 ml – SOS umirujući losion za jako suhu i osjetljivu kožu, kompleks sa jojobom i uljem rižinih mekinja. Spas za moju dehidriranu kožu, hidratizira i brzo se upija.

Svi proizvodi koštali su me ukupno 171 kn :-)

Simona

Oglasi

2 thoughts on “New In #02 – Avon mini haul

Komentiraj

