New In #04 – Essence sjenilo i kist za korektor

IMG_0242

Jučer sam išla u Muller kupiti neke potrepštine za kućanstvo koje tamo inače kupujem.Po običaju, ako nisam u žurbi, navratim do drogerijskog dijela i pregledam police. Već i sam pogled na šminku i ostale proizvode za uljepšavanje dođe mi kao terapija za popravak raspoloženja. Iako nisam planirala kupovinu šminke, nisam odoljela Essence sjenilu i novom Essence kistu za korektor.

Sjenilo mi se svidjelo zbog ‘Invisibobble alike’ gumice za kosu (koju nikako da kupim) , simpatično omotane oko pakiranja. Između 8 ponuđenih, odabrala sam mat nijansu 15 hazel me not. Mislim da će biti odlična kao bazno sjenilo te za blendanje prijelaza i konturiranje kapka.

Kist za nanošenje tekućeg ili kremastog korektora mi zapravo treba, a ovaj Essence je prekrasnog romantičnog dizajna i povoljne cijene pa nisam dugo razmišljala o kupovini.

IMG_0243

Cijena sjenila i kista je 12,90 kn, tako da sam 3 proizvoda ulovila za 25,80 kn i jedva ih čekam isprobati :-).

Simona

Oglasi

6 thoughts on “New In #04 – Essence sjenilo i kist za korektor

Komentiraj

