Beautybay detangling četka za kosu

cetka3

Ovim postom otvaramo novu kategoriju u kojoj ćemo pisati o proizvodima koji su nas se posebno dojmili svojim karakteristikama-dobrom cijenom, zavidnom kvalitetom te ispunjavaju sve odlike Best buy proizvoda.

cetka2

cetka4

Beautybay detangling četku za kosu kupila sam na http://www.beautybay.com stranici. Kao što i samo ime četke govori radi se o liniji proizvoda u izvedi Beautybay-a poznate online kozmetičke shopping destinacije. Redovna cijena četke je 3.50€ (što je približno 30 kn) a dostava je besplatna za kupovinu iznad iznosa od 14€. Za tu cijenu četka odlično obavlja svoj posao! Bez imalo muke počešljam svoju valovitu kosu sklonu petljanju. Iako nesumnjivo podsjeća na Macadamia no tangle četku, usporedbu između obje četke ću ostaviti možda za drugi post.

Oglasi

One thought on “Beautybay detangling četka za kosu

  1. Imam ju i radila sam usporedbu sa Macadamia četkom i meni su na kraju potpuno identične :) Zupci ove su također s vremenom malo omekanili kao i kod moje Macadamije, tako da je razlika jedino u boji u tu sam presudila u korist Beauty Bay četke jer mi je definitivno ljepša :D

    Sviđa mi se

Komentiraj

