Magnitone Lucid Facial Cleansing Brush – Recenzija

IMG_0247

Uređaji za čišćenje lica nisu novost na tržištu i stalno se pojavljuju novi, a vjerojatno najpoznatiji je Clarisonic. Zazirala sam od kupnje najviše zbog visoke cijene uređaja, a mislila sam da je moja rutina čišćenja i njege kože lica ionako dovoljno temeljita. Magnitone Lucid se našao u mojoj ‘online košarici’ u studenome 2014. zahvaljujući sestri Silviji koja me nagovorila (i ovim putem joj zahvaljujem :-) ) da ga kupimo (svaka svoj primjerak dakako) i pronašla sve moguće kodove za popust. Naravno, izabrala sam ružičastu boju uređaja koja je Limited Edition by Pixie Lott (engleska glumica, pjevačica, tekstopisac i plesačica). Nakon tromjesečnog testiranja prenosim Vam dojmove o ovom ‘čistaču’.

Što kaže Magnitone?

‘Magnitone Lucid is powered by Active Electromagnetic Technology™. Enhanced electromagnetic pulsations that send rapid vibrations into skin. They naturally unclog pores, and sweep away dry and dead skin cells, leaving a clearer complexion. With over 10,000 movements per minute, your skin is better prepared to absorb all of your favourite skincare products.’

Dakle, uređaj čisti kožu na principu elektromagnetskih pulsacija (10 000/min) i priprema lice za daljnu njegu .

Kome je namijenjen?

Uređaj mogu koristiti svi koji žele poboljšati rutinu čišćenja i eksfolijaciju odumrlih kožnih stanica te tako postići zdraviji i ljepši izgled. Mogu ga koristiti i osobe sa osjetljivom,suhom i problematičnom kožom lica.

IMG_0248

Pakiranje

Magnitone Lucid by Pixie Lott dolazi zaštićen u bijelo/ružičastoj kutiji . Uz sam uređaj, koji je lagan i jednostavan za uporabu, nalazi se nekoliko dodataka :

* Active Clean Brush – četka/nastavak za čišćenje kože,sa zaštitnim poklopcem

* magnetski punjač za uređaj sa adapterima

* uputstva za korištenje uređaja

* 12 mj garancija (potrebo je registrirati uređaj na službenoj stranici)

* poklon ružičasta traka za kosu

IMG_0251

Punjač uređaja me oduševio i nikad se nisam susrela sa nečim sličnim. Poput magneta se pričvrsti za dršku uređaja, spoji sa ‘žičanim dijelom’ i uključi u utičnicu. Da bi se uređaj potpuno napunio, potrebno je 12 sati. Baterija nevjerojatno dugo traje! Od studenoga prošle godine, uz korištenje 2-3 puta tjedno, punila sam ga samo 3 puta.

IMG_0253

Kako koristiti Magnitone Lucid?

Četka za čišćenje se lako pričvrsti za uređaj, potrebno ju je namočiti vodom i koristiti sa gelom/sapunom koji inače koristimo za čišćenje lica. U mome slučaju to je Afrodita Clean Phase gel. Možemo odabrati između 2 načina čišćenja; dubinsko (deep clean) i osjetljivo (sensitive clean). Preporučljivo je koristiti ‘sensitive clean mode’ određeno razdoblje dok nam se koža ne privikne na novi tretman, svaki 2-3 dan. Čišćenje lica traje samo 1 minutu i vrlo je ugodno. Nakon što smo očistili šminku sa lica (koristim uljni čistač), kožu treba navlažiti vodom, nanijeti gel/sapun, uključiti Magnitone i laganim kružnim pokretima prelaziti po dijelovima lica. Svakih 20 sekundi uređaj se oglasi zvučnim signalom što znači da je potrebno prijeći na drugi dio lica, i tako ukupno 3 puta dok ne odradimo minutu nakon čega se uređaj sam ugasi.Četku je potrebno dobro isprati vodom i ostaviti da se posuši. Uređaj je vodootporan tako da nema bojazni da će se nešto dogoditi ako završi pod vodom. Svoj Magnitone držim na polici u tuš kabini, pa je uvijek na vidiku i ne može se dogoditi da zaboravim koristiti. Nakon prvih nekoliko korištenja iznenadilo me koliko nečistoće ostane na četki, iako sam lice već prethodno očistila. Četku je preporučljivo zamijeniti novom svakih 3 mjeseca (moguće posebno naručiti, 2 kom u pakiranju).

]

Dojmovi

Otkako koristim Magnitone Lucid primjećujem pozitivne promijene na koži lica. Smanjile su mi se proširene pore i miteseri oko nosa, rijeđe mi izbijaju akne, smanjila su se suha područja na čelu i obrazima,a koža izgleda mlađe, zdravije i vedrije. Također, nakon čišćenja mi serum i krema bolje ‘sjedaju’ na kožu i vjerojatno su učinkovitiji. Magnitone koristim 2-3 puta tjedno, nakon uobičajenog čišćenja lica, u ‘sensitive modu’. Na svojoj mješovitoj osjetljivoj koži nisam primjetila neke negativne reakcije, npr zatezanje, peckanje, izbijanje akni ili slično. Mogu samo pohvaliti uređaj i učinak koji je do sada imao na moju kožu.

IMG_0254

Gdje kupiti / Cijena

Magnitone se može naći u web shopovima – Lookfantastic, Feelunique, The Hut,.. Svoj primjerak sam kupila preko The Hut shopa i uz sve moguće kodove za popust platila ga 38 eura. Zbog karakteristika i povoljne cijene, ovaj post zaslužuje počasno mjesto i u kategoriji Best buy :-)

Koristite li neki uređaj za čišćenje lica i kakva su vam iskustva?

Simona

Oglasi

5 thoughts on “Magnitone Lucid Facial Cleansing Brush – Recenzija

Komentiraj

