Essence sjenilo za oči 15 hazel me not! – Recenzija

IMG_0255

Prošli tjedan sam kupila ovo sjenilo (post) i pošto ga od tada svakodnevno koristim, red je da napišem nekoliko rečenica o njemu :-)

Volim koristiti mat sjenila za svakodnevno šminkanje dok za shimmerastim posežem u posebnijim prilikama. Sjenilo slično ovome imam u MUR mat paleti i već sam mu dotakla dno, tako da će mu ovo biti dostojna zamjena.

15 hazel me not! je mat sjenilo iz nove Essence kolekcije od ukupno 19 nijansi. Radi se o toploj svijetloj nijansi boje lješnjaka. Mislim da pristaje svim podtonovima s tim što će biti uočljivija na svijetlijoj puti. Tekstura sjenila je mekana (ne premekana da se trusi kad dotaknem četkicom) i puderasta, ostavlja mat finiš na kapku. Pigmentiranost nije stavka koju pretjerano očekujem kod ovako povoljnih sjenila no ovo je zadovoljavajuće pigmentirano. Da bi izdržalo na kapcima duže od 2-3 sata potrebno je koristiti bazu. Lako se nanosi i blenda, ne trusi se pri nanošenju.

collage (1)

Uglavnom koristim ovo sjenilo u pregibu kapka i kao prijelazno sjenilo, a u kombinaciji sa hladnim nijansama oku daje dašak topline. Isprobala sam ga za konturiranje lica i bila zadovoljna učinkom, tako da može poslužiti i u tu svrhu na svijetloj koži.

Essence me ugodno iznenadio novim dizajnom sjenila, poklopac je ravan za razliku od prijašnjeg izbočenog poklopca. I sam uzorak na površini sjenila je jako jednostavan i lijep. Sjenilo je pakirano u prozirnu plastičnu ambalažu, sa deklaracijom na poleđini.

IMG_0256

Sastav

TALC, MICA, OCTYLDODECYL STEAROYL STEARATE, DIISOSTEARYL MALATE, HYDROGENATED POLYISOBUTENE, MAGNESIUM STEARATE, LAUROYL LYSINE, CARNAUBA (COPERNICIA CERIFERA) WAX, CAPRYLYL GLYCOL, POLYLACTIC ACID, HEXYLENE GLYCOL, PHENOXYETHANOL, CI 77491, CI 77492, CI 77499 (IRON OXIDES), CI 77742 (MANGANESE VIOLET), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).

baza kapka- Essence sjenilo 22 blockbuster, pregib kapka- Essence 15 hazel me not, obrve -Etude House Drawing Pencil 02, trepavice - Essence Lash Mascara
baza kapka- Essence sjenilo 22 blockbuster, pregib kapka- Essence 15 hazel me not, obrve -Etude House Drawing Pencil 02, trepavice – Essence Lash Mascara ; nisam koristila bazu ispod sjenila

Cijena sjenila je 12,90 kn (kupila u Mulleru) za 2,5 g. Naravno, treba Vam :-)

Jeste li isprobale koje sjenilo iz nove kolekcije?

Simona

Oglasi

8 thoughts on “Essence sjenilo za oči 15 hazel me not! – Recenzija

  1. hehe imam i ja ovo sjenilo, pakiranje je super jer se sada lakše slažu jedno na drugo, ali su i smanjili gramažu sjenila a ostavili istu cijenu proizvoda :P

    Sviđa mi se

      1. na ovim novima koje ja imam doma, nijanse 18 All I need i 15 Hazel me not, piše da imaju 0,06 oz / 1,8 grama. ona prijašnja imaju 2,5 grama :)

        Sviđa mi se

  2. Kupila danas, oduševljena! Inače su mi njihova sjenila super. Kvalitetna i dugotrajna. I omjer cijene i kvalitete je savršen!
    I super mi je to što se dobije gumica za kosu što ne ostavlja tragove, oduševljena sam s njima, između ostalog, uopće me više ne boli glava nakon vezanja repa.

    Sviđa mi se

Komentiraj

