New In #05 – Zoeva Rose Golden Luxury Brush Set Vol 2

IMG_4623

Nakon posla me danas kod kuće dočekao paket i odmah mi se tmurno raspoloženje popravilo.Kako očekujem nekoliko paketića, nisam odmah znala o čemu se radi dok nisam ugledala oznaku ‘Love Make Up’ webshopa. Doslovno sam rasčerupala kutiju da se domognem sadržaja i mislim da me ni jedan paket nije toliko obradovao otkad znam za online shopping :-D

IMG_4624

Kako se naslućuje iz naslova posta, radi se o novom Rose Golden setu kistova njemačkog brenda Zoeva. Već nekoliko mjeseci štedim i planiram kupovinu kistova, pročitala sam bezbroj recenzija, isto toliko puta pravila spisak kistova, ubacivala ih i  izbacivala iz košarice dok nisam odlučila kupiti Rose Golden set. Taj set obuhvaća kistove za lice i oči koji bi bili ‘must have’, bar za početak. E, zašto bi bilo jednostavno kad može biti komplicirano? Taman kad sam se odlučila za kupovinu, načula sam da Zoeva ima u pripremi novi Rose Golden set pa me pokolebalo. Mislila sam da će samo redizajnirati postojeći Rose Golden set , no kada su na službenoj stranici objavljene fotografije, ispostavilo se da će to biti potpuno novi set kistova prekrasnog dizajna. Kako kaže stara poslovica : ‘Strpljen, spašen’ , pa se i ja odlučih strpiti i sačekati novi set, iako me malo razočaralo što neće sadržavati kist 102 Silk Finish Face Brush za kojim sam patila.

IMG_4625

Rose Golden Luxury Brush Set Vol 2 u prodaju je lansiran 23.2., a u mojoj online košarici našao se 24.2.i nakon samo 6 dana (uključujući vikend) osvanuo na mojim vratima. Otkako sam otpakirala kistove, osmijeh mi ne silazi s lica,a nad glavom mi lebde srceta :-)

Sadržaj seta čini 8 kistova + torbica (24 x 18 cm)

3 kista za lice – 104 Buffer*, 109 Luxe Face Paint*, 126 Luxe Cheek Finish

5 kistova za oči – 226 Smudger*, 228 Luxe Crease, 234 Luxe Smoky Shader, 317 Wing Liner*, 322 Brow Line*

* sintetička taklonska vlakna

Cijena seta je 56,95 GBP , na stranici Love Make Up.

IMG_4626

Što kaže Zoeva o ovome setu?

‘We dream in powder nude and rose gold. The Rose Golden Vol. 2 Collection revives every sleeping beauty. Treat yourself like a princess with the new Rose Golden Vol. 2 Collection and live your modern fairy tale with ZOEVA’s new gems. We celebrate the woman awakening the girl within, the one she never lost but has often forgotten. She is her own well-kept secret, but above all, she is a woman in the purest form.’

Torbica sa kistovima bila je upakirana u prozirnu plastičnu kutiju, a svaki kist posebno zaštićen prozirnom folijom i plastičnom navlakom.

IMG_4628

Za sada mogu samo reći da su kistovi predivni, prelijepi i mekani. Što ih duže gledam, sve više mi je žao isprobati i uprljati ih. :-D

Simona

Oglasi

15 thoughts on “New In #05 – Zoeva Rose Golden Luxury Brush Set Vol 2

Komentiraj

