Catrice Pure shimmer highlighter – Limited edition Nude Purism

catrice

Highlighter je dio limited edition kolekcije Nude Purism koju čine palete, ruževi i lakovi za nokte u nekoliko prekrasnih nude nijansi. Apsolutni favorit kolekcije mi je upravo ovaj highlighter koji me ovojio nijansom i dizajnom u obliku nepravilno izbočenih saća….da, definitivno padam na izgled proizvoda.

cat2

Tekstura highlightera je svilenkasto – puderasta sa sitnim česticama koje ostavljaju finiš boje šampanjca. Ovo je prvi drogerijski highlighter koji je mekan na dodir, nema izražene šljokice i po meni je savršeno izbalansiran nijansama roza i zlatnane boje.

IMG_3244

Pakiranje je vrlo jednostavno, djeluje kvalitetno i profinjeno, količine od 5 g koju se preporučuje potrošiti unutar 18 mjeseci od otvaranja. A cijena….vrlo pristupačna 35,90 kn, jedini nedostatak koji trenutno nalazim je što highlighter pripada limitiranoj kolekciji trenutno dostupnoj u Muller prodavaonicama. S obzirom da sam proizvod tek kupila ovo su moji prvi dojmovi…..ali svejedno za kraj…da, treba vam još jedan highlighter.

Oglasi

5 thoughts on “Catrice Pure shimmer highlighter – Limited edition Nude Purism

Komentiraj

