New In #06 Black Edition post

newin

U posljednje vrijeme kod mene se skupilo nekoliko proizvoda dekorativne kozmetike koji su sasvim slučajno crnog pakiranja pa sam svoj prvi New In post nazvala Black Edition.

IMG_3267

Zoeva Classic eye set je napokon stigao i moj je…..za početak sam odabrala manji set za oči jer se u njemu nalaze svi kistovi koji mi trebaju. Set čini šest vrlo kvalitetnih kistova od prirodnih i umjetnih vlakana – 227 Luxe soft definer, 231 Luxe petit crease, 234 Luxe smokey shader, 315 Fine liner, 317 Wing liner, 322 Brow line i torbica za kistove. Naručila sam ga sa stranice www.love-makeup.co.uk po cijeni od £33,50 (dostava je besplatna iznad iznosa £85). Oduševljena sam mekoćom vlakana i minimalističkim dizajnom kistova, danima sam ih samo promatrala jer su prekrasni…no nakon nekog vremena uslijediti će detaljnija recenzija.

AVON

AVON sprej za fiksiranje šminke i bazu za sjenila za oči sam prvo isprobala kod sestre koja je svoje primjerke prije naručila, a s obzirom da su mi trebali fiksator i baza odlučila sam se okušati s Avonovim proizvodima. Prvi dojmovi su vrlo pozitivni. Sprej za fiksiranje makeup-a dolazi u crnom plastičnom pakiranju s raspršivačem u količini 150ml, baza za sjenilo pakirana je u malu staklenu teglicu od 3 g. Oba proizvoda za cijenu oko 60 kn.

WNW2 - Copy

Wet n wild megalast ruževi nisu neka novost, ali su moja prva dva primjerka. Simona ih toliko hvali da sam ih jednostavno morala kupiti. Za sebe sam odabrala nijanse Smokin hot pink i Red velvet, pravo umijeće je bilo pronaći ta dva primjerka a da prethodno nisu otvorena i upackana. Cijena ruža za usne je 23 kn.

IMG_3275 - Copy

Rimmel Kate Moss lasting finish ruž u blijedo roza nijansi 34 primjerenoj toplijem vremenu koje dolazi, savršenog je mirisa vanilije i kremastog finiša. A pakiranje je priča za sebe, vrlo kvalitetno i elegantno. Ruž sam kupila u susjednoj državi BiH po redovnoj cijeni od 26 kn.

IMG_3287

I za kraj tuševi za oči Catrice eyeliner gel i Essence super fine tuš za oči u olovci vrlo povoljni a kvalitetni tuševi, moram priznati da sam ih prije objave posta već isprobala i stvarno sam iznenađena kvalitetom Catrice tuša koji je nadmašio sva moja očekivanja. Za tuševe sam izdvojila- Essence (01 deep black) 21,90 kn,  Catrice (010 Black Jack with Jack Black) 33 kn. Prednost dajem Catrice tušu jer je vodootporan, za par kuna više dobije se veća količina proizvoda koja djeluje nepotrošivo.

Da li ste koristili neki od ovih proizvoda i kakva su vaša iskustva? Što ste vi kupili posljednje od kozmeike?

Oglasi

7 thoughts on “New In #06 Black Edition post

Komentiraj

