Zoeva Rose Golden Luxury Brush Set Vol 2 – Recenzija

IMG_4628

Iako sam nakon bezbroj kalkulacija planirala naručiti original (prvi) Rose Golden set kistova, pokolebao me dizajn Rose Golden Vol 2 seta (post). Vjerujem da većina žena ‘pada’ na dizajn proizvoda tako da nisam ‘crna ovca’ :-)

Ako već imate prvi Rose Golden set, u ovom setu se nalaze kistovi koji će poslužiti kao odlična nadopuna kolekciji. Naravno ako imate želju i mogućnosti za investiciju.

Set od 8 kistova pakiran je u torbicu od umjetne kože, u ružičasto zlatnoj nijansi usklađenoj sa metalnim dijelom kistova.Torbica je dimenzija 24×18 cm, dovoljno velika da u nju stanu novčanik i mobitel pa može poslužiti i kao prava torbica. Zoeva se posebno potrudila oko detalja, što nije slučaj kod prvog rose Gold seta. Puderasta nude drška svakog kista označena je nazivom (broj i namjena) , ugraviran je logo branda i linija seta, a na metalnom dijelu je ugraviran ‘ornament’ kao na zatvaraču torbice. U unutrašnjosti torbice, otisnuta je poruka : ‘Color.Love.Makeup.’

IMG_4660

IMG_4659

Kistove sam zaboravila poslikati zasebno prije uporabe i pranja, tako da su sve fotografije nastale poslije isprobavanja i pranja.

U set su 3 kista za lice :

104 Buffer – ravni kist za nanošenje tekuće i kremaste podloge.Kremaste podloge ne koristim, a sa tekućom podlogom ostavlja savršen finiš. Mislim da će moj RT Buffing Brush brzo pasti u zaborav. Kist je izrađen od sintetičkih taklonskih vlakana.

collage buffer

109 Luxe Face Paint – ovaj kist je odličan za konturiranje praškastim proizvodima, prekrasno naglasi konture jagodičnih kostiju. Izrađen je od prirodnih vlakana.

collage cheek

126 Luxe Cheek Finish – ljubav na prvo korištenje! Ovim kistom mogu se nanositi puder u prahu/kamenu, rumenilo, bonzer, highlighter. Koristim ga za rumenilo, idealne je veličine za moje lice (RT Blush Brush mi je nekako velik) i pokupi proizvoda baš koliko treba. Izrađen je od prirodnih vlakana.

collage

Ostalih 5 kistova je namijenjeno za oči :

234 Luxe Smoky Shader – ovim kistom možemo nanijeti sjenilo preko cijelog kapka i koristiti tamnije nijanse u vanjski dio kapka pri kreiranju ‘smokey eyes’ looka. Izrađen je od prirodnih vlakana.

collage shader

226 Smudger – kist za nanošenje sjenila, te blendanje sjenila i olovke uz rub trepavica. Izrađen od sintetičkih taklonskih vlakana.

collage smudger2

228 Luxe Crease – kist savršen za blendanje sjenila u pregibu kapka, veći od RT Blending Brush. Najdraži kist u setu. Izrađen od prirodne dlake.

collage crease (1)

317 Wing Liner – precizan i tanak kist za nanošenje gel eyelinera ili pigmentiranog mat sjenila uz rub gornjeg kapka. Kad kist prislonim uz vanjski rub kapka, ocrta se savršen ‘repić’ pa nije teško kreirati ‘cat eye look’. Izrađen od sintetičkih taklonskih vlakana.

collage wing

322 Brow Line – obrve ne naglašavam sjenilom niti kremastim proizvodima no isprobala sam kist na taj način i odlično funkcionira. Ne pokupi previše proizvoda i lijepo definira oblik obrva.Izrađen je od sintetičkih taklonskih vlakana.

collage brow

Svi Zoeva kistovi se pažljivo pregledavaju prije nego napuste tvornicu i stignu do kupca, a to nam garantira certifikat koji dobijemo uz proizvod.

IMG_4661

Pošto nisam profesionalni vizažist, dakle šminkam sebe i eventualno prijateljice, do sada sam koristila kistove izrađene od sintetičkih vlakana poput Real Techniques i Style Master (kopija Sigma kistova). Trebat će mi malo više prakse i nježnosti pri pranju ovih kistova jer se ponašaju drugačije od sintetičkih, malo su mi izgubili formu nakon pranja no samo zbog moje nepažnje.

Zoeva kistovi su mi pravo oduševljenje i nisam požalila ni funte uložene u kupovinu. Kistovi su premekani, ne grebu pri šminkanju, funkcionalni, prekrasnog dizajna i prihvatljive cijene. Možda se 56,95 GBP  ( Love Make Up ) čini puno, no kad cijenu podijelimo na 8 kistova ne računajući torbicu , cijena svakog kista je oko 70 kn. Za ovakvu kvalitetu i ljepotu ta cijena je odlična!

Zoeva poručuje ‘In women we trust. From the bottom of our hearts.’ , a ja vjerujem u Zoeva kistove i ovaj set je samo početak moje ljubavi s njima (i početak bankrota) :-)

Koristite li Zoeva kistove i kako ste zadovoljne?

Simona

Oglasi

4 thoughts on “Zoeva Rose Golden Luxury Brush Set Vol 2 – Recenzija

  1. Prekrasni kistovi, i ja ih želim iako ću pri idućoj narudžbi dobro razmisliti što mi najviše treba, ali što ću kad me privlači izgled XD
    Na ZOEVA stranici su kistovi ipak jeftiniji, ja sam mislila da su tu negdje…

    Sviđa mi se

Komentiraj

