I love Catrice

iloveCOVER

Catrice je jedan od brandova dekorativne kozmetike koji najčešće kupujem te zaslužuje zaseban post. Catrice me osvojio limitiranim kolekcijama te kvalitetnim i povoljnim proizvodima. Česte izmjene asortimana proizvoda djeluju na mene tako da moram isprobati barem jedan novi proizvod a događa se i da oplakujem zbog povlačenja nekog proizvoda (BB krema koja mi je bila fantastična). Do sada sam probala dobar dio Catrice ponude a posebno su me oduševila rumenila i tekući puderi.

ilove

Catrice proizvodi koje gotovo svakodnevno koristim su Nude illusion tekući puder 010 Nude Ivory, olovka za obrve 040 Don’t Let Me Brow’n, rumenilo 040 Think pink i kamuflažna krema 020 Light Beige. U ostatku Catrice postave imam Nudes paletu sjenila, Gel eyeliner waterproof, BB kremu u nijansi 002 predviđenu za korištenje u ljetnim mjesecima te limited edition defining duo rumenilo u nijansi CO3 Meet Pinky. Ukratko o mojim favoritima:

Nude illusion tekući puder 010 Nude Ivory

puderjpg

Hidratantni puder s pravom količinom prekrivanja topi se na koži, stvara besprijekoran ali savršeno prirodan ten. Njegov nježan učinak prekriva i matira cijeli dan. Lagano reflektirajući pigmenti osiguravaju “Soft Focus Efekt”.  Hidratantna i dugotrajna formula sadrži zaštitne UVA / UVB filtere.  Za besprijekoran završetak.

Ovo je moj najdraži puder za dnevni makeup, koristim ga od kada je u prodaji, dakle pola godine. Odlično se ponaša na mojoj mješovitoj koži, ne uvlači se u pore i ne klizi sa lica, a bez fiksiranja puderom u prahu drži dobra 4 sata a potom lagano prosijava na čelu. Nijansa  010 Nude ivory namijenjena je za rozi podton kože, iako više preferiram neutralne nijanse, ne ističe se rozi podton prilikom nanošenja niti oksidira na licu. Cijena ovog pudera je vrlo prihvatljiva, svega 59 kn.

Defining Blush Rumenilo 040 Think pink

rumeniloswatch

Ultra svilenkasto rumenilo sa vitaminom C i E lako se nanosi i osigurava prekrasan svilenkasti ten. Svilenkasta, nježna tekstura sa intenzivnom bojom i sjajnim pigmentima savršeno se stapaju sa konturama vašeg lica. Najbolja ocjena za savršen završetak.

Posljednjih nekoliko mjeseci ovo je moje najdraže rumenilo. Kada sam ga kupila nisam mislila da će mi se toliko svidjeti i uklopiti u svakodnevnu makeup rutinu. Rumenilo je dosta pigmentirano pa je potrebna samo mala količina kako bi se postigao željeni efekt. Mislim da ova nijansa dobro pristaje hladnom i toplom podtonu kože, te je nosiva kroz sva godišnja doba. Rumenilo nanosim Real techniques blush brush kistom.

Catrice proizvode kupujem u dm-u i Mulleru. Posljednji u mojoj kolekciji je prekrasni highlighter  odnedavno svakodnevno u upotrebi. S obzirom da je proljetna nadopuna Catrice kolekcije već na policama a još nisam probala novitete, podijelite sa mnom što ste isprobale od noviteta?

Oglasi

8 thoughts on “I love Catrice

    1. Nebih ti preporucila ovaj puder s obzirom na tvoj tip koze, ja imam mjesovitu kozu i tamo gdje mi je koza suha mi se ponekad jos dodatno naglasi, sve zavisi kako dobro pripremim kozu prije.

      Sviđa mi se

  1. Još nemam ni jedno njihovo rumenilo u kolekciji, no svako malo čitam pohvale i svakako bi htjela probati neko :) Inače, imam puno njihovih stvari i jednako ih obožavam koliko i ti, odlična kvaliteta i cijena :)

    Sviđa mi se

Komentiraj

