New In #07 – Paris Inspired

IMG_4801

Nažalost, nisam posjetila Pariz i kupila si novih stvarčica no ove kojima sam se prošli tjedan počastila su me svojim dizajnom odvele u taj romantični grad. Otuda naslov ovoga mini new in posta :-)

U Lidlu sam kupila ovaj notes tvrdih korica ukrašenih fotografijama Pariza, a poslužit će mi za spremanje važnih informacija kao podsjetnik ili kao platno za škrabanje kad mi je dosadno pa me obuzme ‘pikasovska’ inspiracija :-) Idealnih je dimenzija da stane u torbu. Cijena je oko 19 kn.

Za vikend smo u Mulleru mogli kupiti dekorativu sa 20% popusta, pa iskoristih i to da ne bi ‘nedajbože’ propalo. Dopunila sam kolekciju Essence olovki za usne nijansama 07 Cute Pink i 14 Femme Fatale. Olovke su povoljne (oko 9kn redovna cijena), mekane, kremaste i pigmentirane.

Essence Mini Lipgloss Set 06 Paris,ma jolie me osvojio dizajnom a i nemam sjajila tako da mi je recimo bilo potrebno kupiti. Set sadrži 3×2 ml sjajila roskastih nijansi koje se mogu nosti samostalno na usnama ili preko olovke za usne/ruža.Cijena je oko 26kn.

Essence Lash Princess False Lash maskaru sam izabrala jer mi je njena prethodnica Lash Princess Volume pri kraju, a zanima me da li su jednako dobre. Dizajn ove maskare me podsjeća na pariški  Eiffelow toranj .Cijena je oko 28kn.

IMG_4802

Što ste Vi zadnje kupile od dekorativne kozmetike?

Simona

Oglasi

8 thoughts on “New In #07 – Paris Inspired

    1. Nisam maskaru još dobro testirala, samo jednom stavila iz znatiželje, dok staru skroz ne potrošim. Čini se dobra, četkica ja jednostavnijeg oblika pa pokupi i najmanje trepavice. Nije mi se razmazala ni nakon popodnevnog spavanja.

      Sviđa mi se

  1. Liiipo! Zanima me kakva ti je ova maskara, jer je i meni prethodna pri kraju. Ja jučer kupila korektor i tuš, a išla po nove stvarčice od Essenca i skoro ništa nije bilo, razočarana :(

    Sviđa mi se

Komentiraj

