Dvoboj pudera Mac Studio Fix Fluid vs Revlon Colorstay Combination/Oily Skin

IMG_4992

Nakon sudjelovanja na Cro Beauty Blogger Day, sestra i ja smo napokon posjetile MAC dućan. Nisam planirala kupovinu, no ipak sam izašla sa malom crnom vrećicom i osmjehom na licu, olakšanog novčanika. Zainteresirao me Studio Fix Fluid tekući puder (Revlon Colorstay je drogerijski dupe) no nijanse su me jako zbunile. Iako znam da pripadam u svijetlu NW kategoriju, nijansa 15 mi se činila tamna i narančasta i samo bi naglasila crvenilo moga lica. Tada sam ugledala dragu Petru (The Brush Stash blog) sa ostatkom ekipe ( BBDay se preselio u MAC :D) i zamolila ju za pomoć pri odabiru nijanse. Nakon isprobavanja, složile smo se da bi NC 15 bila odgovarajuća nijansa koja će neutralizirati crvenilo obraza i brade. Iz istog razloga godinama koristim Revlon Colorstay 150 Buff, a ne 110 Ivory. Bila sam razočarana uslužnošću osoblja u dućanu i katastrofalnom rasvjetom.

Zapazila sam sličnosti ovih tekućih pudera: 

– jednostavna staklena bočica sa crnim poklopcem 

– količina 30 ml 

– bočica je bez pumpice ; za Studio Fix se može kupiti no bila sam škrta platiti 35 kn za komadić plastike 

– jak miris pudera koji ishlapi nakon nekog vremena (miris je izraženiji kod Studio Fix)

IMG_4993Studio Fix Fluid 

– gusta tekstura pudera 

– lako se nanosi na kožu i blenda, potrebna je manja količina u odnosu na Revlon 

– odlično prekrivanje nepravilnosti – lagan osjećaj na koži 

– na masnoj T zoni se primjeti probijanje nakon 3 h, pa možda nije najbolji izbor za mješovitu i masnu kožu

 – može izazvati reakcije na koži ( break out) koje zasad nisam primjetila 

– teže je izabrati odgovarajuću nijansu čak i kad možete isprobati 

– cijena je oko 242 kn i može se kupiti samo u MAC dućanu

IMG_4994Revlon Colorstay 

– gusta tekstura pudera, gušći je od Studio Fix

 – odlično prekrivanje nepravilnosti – brzo se suši na koži pa je potrebno brzo i duže blendati

 – dugo drži izbijanje sebuma pod kontrolom, prikladan za mješovitu i masnu kožu

 – mat finiš, teži osjećaj na koži nego Studio Fix – prirodnija pigmentacija nijansi i nije toliko zbunjujuće kao MAC 

– cijena oko 120 kn, dostupan u Mulleru i drogerijama te online

Slikano na dnevnom svijetlu uz prozor.
Slikano na dnevnom svijetlu uz prozor.

 Drago mi je da sam konačno isprobala oba hvaljena pudera i uvjerila se da skuplje nije nužno i bolje. Iskreno, od Studio Fix pudera sam očekivala puno više. Ako želite isprobati Studio Fix, a ne možete ga nabaviti ili ne možete izdvojiti cifru; svakako je vrijedno isprobati prvo Revlon Colorstay. 

Simona

Oglasi

One thought on “Dvoboj pudera Mac Studio Fix Fluid vs Revlon Colorstay Combination/Oily Skin

Komentiraj

