L.A.Girl Pro Concealer – Recenzija

IMG_5018

Pretpostavljam  da nema beauty blogerice koja nije čula za L.A.Girl Pro Concealer, povoljni dupe za MAC Pro Longwear Concealer.

Ohrabrena pozitivnim recenzijama stranih blogerica / vlogerica, naručila sam 4 nijanse Pro Concealera i podijelit ću svoje dojmove.

IMG_5015

Korektor dolazi u čvrstoj plastičnoj tubici sa crnim poklopcem, u količini 8 grama koje je preporučljivo potrošiti u roku 18 mjeseci. Pakiranje je omotano zaštitnom folijom. Tubica je opskrbljena aplikatorom u obliku četkice kojim nanosimo i raspoređujemo korektor na lice. Aplikator je praktičan no nije baš higijenski ako ga koristimo na više osoba (klijenticama), no u tom slučaju korektor nanesem na kist i onda na lice.

IMG_5014

Pro Concealer je dostupan u 21 nijansi, što je odlično obzirom da se radi o povoljnom drogerijskom korektoru. Tekstura korektora je gusta gelasto/ kremasta, ostavlja polu mat finiš. Potrebno je istisnuti malu količinu jer se dobro razmazuje i lako blenda. Korektor uglavnom koristim na okoloočnom području i bitno mi je da ne isušuje kožu. Ovaj korektor mi nije isušio kožu oko očiju niti naglasio isušene dijelove (dio oko nosa). Prekrivanje podočnjaka i nepravilnosti bih označila kao nadogradivo srednje, a trajnost je vrlo dobra (na mojoj koži oko 7 sati). Korektor se minimalno uvlači u sitne bore no to je slučaj sa svakim korektorom koji sam koristila.

Na obrazima i bradi koža mi je crvenija (blaga kuperoza) pa sam za to područje kupila zeleni Red Corrector, koji je novi u postavi Pro Concealera. Kad se nanese na kožu ostavlja zeleni trag, a blendanjem se odlično stopi i lice izgleda svijetlije i svježije a crvenilo ublaženo. Red Corrector nanosim ispod pudera.

Nijanse koje sam isprobala:

Light Ivory – svijetla bež sa breskvastim tonom

Classic Ivory – svijetla bež sa roskastim tonom

Natural – svijetla bež sa žutim tonom

Red Corrector – zelena za neutraliziranje crvenila

IMG_5016

Sastojci

Water, Cyclopentasiloxane, Beeswax, Stearyl Dimethicone, Isododecane, Cetyl Ethylhexanoate, Microcrystalline Wax, Cetyl PEG/PPG 10/1 Dimethicone, Glyceryl Laurate, Polyglyceryl-4 Oleate, Mica, Disteardimonium Hectorite, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben, Tocopheryl Acetate, Ascorbyl Palmitate, Propylene Glycol, Chamomilla Recutita Extract, Propylene Carbonate, Sodium Hyaluronate, May Contain: Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Titanium Dioxide (CI 77891)

Pozitivne strane

– povoljna cijena , oko 3$ ovisno gdje kupujete

– praktično pakiranje i količina proizvoda

– lagana kremasta tekstura i iznenađujuće dobro prekrivanje nepravilnosti

– nije mi isušio kožu

– postojanost na koži oko 7 sati uz fiksiranje puderom u kamenu

– velik izbor nijansi

– mogu se koristiti za posvjetljivanje i konturiranje lica

– nijanse se mogu miješati da bi postigli odgovarajuću

Negativne strane

– treba izabrati nijansu na osnovu dostupnih swatcheva na internetu, nema testera

– dostupni na e-bayu i web shopovima

Jako sam zadovoljna ovom korektorom iako bih voljela da su ove svijetle nijanse neutralnijeg tona. Svakako ću naručiti još nijansi, a prva na listi je Porcelain, najsvijetlija (do nedavno je najsvijetlija bila Classic Ivory). Svoje primjerke sam naručila sa ebay-a , 3 komada / oko 11$.

Simona

Oglasi

3 thoughts on “L.A.Girl Pro Concealer – Recenzija

  1. Baš mi je drago da si napisala ovu recenziju jer već dugo razmišljam o kupovini, no uglavnom je hvaljen od stranih blogerica. :D Trenutno mi korektora ne nedostaje ali prvom prilikom naručujem!

    Sviđa mi se

Komentiraj

