Mix & match essence i wet n wild

20150426_123020 (3)

Popularne essence olovke našle su se i u mojoj kozmetičkoj torbici. Nosim ih samostalno ili u kombinaciji sa ruževima. Dvije essence nijanse cute pink i femme fatale pronašle su svoj idealan match među wet n wild ruževima.

Essence cute pink I wet n wild smoking hot pink čine odličnu zagasito roza kombinaciju primjerenu dnevnom i večernjem looku. Na swatchewima se vidi koliko si nijanse odgovaraju. Ova kombinacija mi je postala omiljeni dnevni look koji često biram.

20150426_122908

20150420_190241 (2)

Dok su essence femme fatale i red velvet odličan par crvene nijanse sa rozim podtonom namjenjen više za večernji look.

20150426_123116 (3)

20150426_123254 (2)Ruževi i olovke ostavljaju mat finish na usnama te su prilično dugotrajni, na mojim usnama izdrže do 5 sati. Ovo su prva dva wet n wild ruža u mojoj kozmetickoj torbici, a Simona je zaslužna što sam ih kupila, jer ih stalno hvali. Sada sam i ja postala oduševljena njima, jer su dugotrajni, ne preljevaju se preko ruba usana a cijena od 23 kn je stvarno više nego prihvatljiva. Za svega 31 kn uspjela sam kupiti ruž i olovku kojima sam prezadovoljna, posebno me vesele ovakeve budget friendly kupovine

Koje kombinacije vi koristite na svojim usnama?

Oglasi

6 thoughts on “Mix & match essence i wet n wild

Komentiraj

