New In #08

U posljednjih 2 mjeseca koliko je prošlo od posljednjeg New In posta, kupila sam nekoliko proizvoda. Neke sam već koristila pa sam obnovila zalihe, a neki su se u košarici našli po prvi puta.

Pa krenimo sa kratkim pregledom kupljenoga :-)

EUCERIN

FullSizeRender (2) (1)AtopiControl losion za tijelo – Lako upijajuća emulzija koja hidratizira i hrani te smanjuje hrapavost kože zahvaćene atopijskim dermatitisom, sadrži 12% omega 6 masnih kiselina i  licochalcon A koji pomažu ublažavanju neugodnih simptoma atopijskog dermatitisa. Emulzija sadržava formulu bez mirisa, boja i parabena kako bi se smanjio rizik od iritacije kože i alergija. Losion sam kupila za svoje trogodišnje dijete, na pojedinim dijelovima tijela ima izrazito suhu kožu no nije dijagnosticiran atopijski dermatitis. Nakon mjesec dana korištenja simptomi su znatno ublaženi.

Intenzivni losion za zaštitu od sunca za djecu sa mikropigmentom SPF 25 – također namijenjen djetetu. Losion za sunčanje s mikro-pigmentom koji štiti dječju kožu od opeklina i suncem izazvanih oštećenja kože. Bez kemijskih filtera, parabena , boje i mirisa, sadrži  vitamin E i dekspantenol. Kliničke  studije dokazuju učinkovitost i usklađenost s kožom,čak i kod osoba koje imaju atopijski dermatitis.

Oil Control Dry Touch gel-krema za lice SPF 30 – ovaj proizvod je novitet u Eucerin liniji i kupila sam ga sebi za zaštitu kože lica. Gel krema je namijenjena  osobama sa masnom kožom sklonom aknama. Moja  koža je mješovita no u ljetnim mjesecima se T zona vise masti i sjaji i sklonija je izbijanu prištića. Krema je lagana, sadrži visokoučinkovit i pouzdan sustav UVA/UVB filtera, lichocalcon A, gliceretiničnu kiselinu i L-karnitin. Ne sadrži mirise ni parabene,nije komedogena i idealna je podloga za make-up.

Sve proizvode sam kupila u lokalnoj ljekarni uz popust od 30 %.

AVON

FullSizeRender (3)U posljednjem Avon katalogu izabrala sam Pampering kremasti gel za tuširanje prekrasnog blagog mirisa ; set za njegu stopala sa mirisom ananasa (osvježavajući sprej, piling i losion za stopala) te osvježavajući sprej za tijelo sam mirisom naranče.

iHERB 

FullSizeRender (1) (1)

iHerb je stranica sa koje često naručujem,uglavnom dodatke prehrani i kozmetičke proizvode sa što većim udijelom prirodnih sastojaka.

U zadnjoj narudžbi sam obnovila zalihu Chia sjemenki koje dodajem u žitarice za doručak ili u variva. Chia sjemenke (lat. Salvia hispanica) plod su biljke iz porodice metvice, koja raste u Meksiku i Gvatemali. Sićušne sjemenke, koje su bijele ili tamnosmeđe do crne boje, imaju visoku prehrambenu vrijednost.
Tijelo opskrbljuju proteinima,nezasićenim masnim kiselinama, vitaminima A, B, E i D i mineralima kalcijem, kalijem, bakrom, željezom, manganom i cinkom.
Osim toga, odličan su izvor vlakana – balastnih tvari koje pospješuju probavu.

Obnovljena je i zaliha minerala/vitamina: Cal/Mag Stress formula sa B- kompleksom i vitaminom C te Hyaluronska kiselina sa MMS (joint support) za potporu mojim bolnim zglobovima i migrenama.

Po prvi puta sam naručila Lily of the dessert aloe vera gel – gel sadrži 99% organski uzgojene aloa vere, bez umjetnih boja, parabena,alkohola. Gel se brzo upija, može  se koristiti nakon sunčanja, depilacije, za njegu  kože kojoj nedostaje  vlažnosti.

Izabrala sam Blistex stik za njegu usana sa okusom i mirisom maline i limuna, sadrži SPF 15 te vitamine A i E.

Što ste Vi nedavno kupile ? :-)

Simona

Oglasi

2 thoughts on “New In #08

Komentiraj

