New In #09 Kupovina u Avonu

20150628_122720

Posljednjih nekoliko Avon kampanja sam obavila mali shopping, a s obzirom da su New In postovi najčitaniji na našem blogu proizvode sam odlučila predstaviti naravno u novom New In postu. Moram priznati da još od srednje škole (a bilo je to davno) nisam kupovala u Avonu ovoliko proizvoda a sada sam ponovo osjetila čari kataloške prodaje.

Za sebe sam odabrala u posljednja dva kataloga ove proizvode.

 

avon

Advance Techniques Supreme oils set za kosu koji čine šampon, regenerator i tretman za kosu u spreju. Supreme oils liniju odlikuje Nutri5 kompleks od  pet različitih dragocjenih ulja – makadamija, ulje sjemenki kamelije, ulje badema, ulje sjemenki grožđa te ulje marule, a namjenjena je svim tipovima kose. Set sam platila 45 kn po promotivnoj cijeni što je stvarno isplativo. Proizvode koristim već neko vrijeme i mogu reći da savršeno miriše, a miris se dugo zadržava na kosi.

 

edt1

Little black dress eau fraiche Edp 50ml je novo izdanje popularnog mirisa Little black dress iz orijentalno-cvjetno-svježe kategorije napravljen od sočnog ulja limuna, ružičastog božura, mošusa. Sam naslov  i kombinacija sastojaka ove parfemske vode daje naslutiti da se radi o svježem mirisu kao stvorenom za ljeto. Cijena parfemske vode u prošlom katalogu je bila 99 kn. Inače biram čiste orijentalne parfeme čak i ljeti koji mi se kasnije odbiju o glavu jer me počnu toliko gušiti da nakraju završim tako da nestavljam ništa osim dezodoransa. Ovo ljeto sam odlučila tome stati na kraj i počastiti se ovim svježim parfemom, čak sam i uzorak isprobavala neko vrijeme prije:)

 

pjena

Nutraeffects active seed complex pjenasti gel za čišćenje lica 150ml namjenjen je normalnoj i mješovitoj koži. Nutraeffects pjena s aktivnim kompleksom na bazi sapunskog oraščića je bez parabena i boja, alergološki testirana, prikladna za osjetljivu kožu.  Pjenu sam već počela koristiti a uskoro donosim i recenziju. Cijena pjene za lice u prošlom katalogu je bila 29 kn.

 

20150628_140019 (2)

I za kraj ali ne manje važan je Advance techniques češalj za kosu sa dvostrukim zubcima različite širine, te špicem na kraju koji sam kupila kao važan alat pri ravnanju kose peglom za kosu po cijeni od 17 kn.

Cijene Avonovih proizvoda variraju ovisno o katalogu i to je dobar razlog da zavirite u katalog možda baš pronađete nešto za sebe. Listajući katalog možete naići na interaktivni oglas posvećen Avonovoj borbi potiv raka dojke i skeniranjem oglasa pogledati vrlo važnu poruku,a posjetom na stranicu http://www.budizdrava.com/hr   saznaj što možeš učiniti za svoje zdravlje. Pretpostavljam da se mali broj žena uopće susreo s ovim videom, a mi ga ovdje stavljamo u nadi da će pomoći nekome.

 

 

 

Oglasi

6 thoughts on “New In #09 Kupovina u Avonu

  1. Parfem sam htjela naručiti, ali sam se na kraju predomislila i sad mi je žao :( koliko ti traje na koži? Pjenu sam dobila od Avona i odlična mi je :D
    I moram reći da je su i kod mene najčitaniji new in postovi, zanimljivo :D i sama ih jako volim čitati :)

    Sviđa mi se

    1. Svi volimo zaviriti tko sta kupuje, ja isto volim new in postove citati. Parfem mi je jajo.jako dobar, imam obicaj nanjeti ga samo na pregibu lakta i bas fino mirisi skoro cijeli dan, kada ga naspricam na zapesce relativno brzo ishlapi.

      Sviđa mi se

  2. Drago mi je da sam naišla na ovaj blog,ja također puno naručujem iz Avona, pa me baš zanima i vaše iskustvo sa njihovim proizvodima.:) Trenutno koristim losion iz nutraeffects linije, jako se osjeti na alkohol, ne sviđa mi se. Zanima me tvoja recenzija ove pjene.

    Sviđa mi se

Komentiraj

