Pedikura na riblji način

Nedavno sam boravila u Istarskim toplicama gdje u sklopu wellness-a nude pedikuru na ‘prirodan način’. Čitala sam ranije o tretmanu Garra rufa ribicama, sad mi se pružila prilika isprobati tretman pa je znatiželja prevladala prvotni strah od pomisli na dodir ribica po koži.

Svoje oduševljenje ribljom pedikurom moram podijeliti sa čitateljima bloga. :-)

Garra rufa ribice (fish doctor, ribe liječnici) potječu iz Turske, anatolijske pokrajine Kangal gdje ih ondašnje stanovništvo od davnina koristi u liječenju kožnih oboljenja te njezi zdrave kože. Staništa se mogu pronaći u Turskoj, Siriji, Iraku i Iranu. Prirodno žive u vulkanskim vrelima u kojima je temperatura 28-38 C. Ribice pripadaju porodici Cyprinoidae (šarani), teže oko 8 grama i narastu do 12 cm. Zanimljivo je da nemaju zube pa njihov dodir nije bolan ni neugodan. Ribice se koriste za liječenje kožnih oboljenja (psorijaza, ekcem, neurodermitis) te u kozmetičkim salonima za pedikuru i manikuru. Hrane se odumrlim stanicama kože iz kojih crpe bjelančevine koje im nedostaju, a u kožu pri tretmanu izlučuju enzim dithranol koji ima protuupalno i obnavljajuće djelovanje. Tretman ribicama blagotvorno djeluje na kožu preko mikro masaže, pilinga, stimulacije akupunkturnih točaka i poboljšanjem cirkulacije krvi.

IMG_5485 (1)

Za pedikuru su ribice smještene u akvarij (voda se filtrira i dezinficira) u koji se urone stopala. Ribice instinktivno pojure prema stopalima i tretman započinje. Nježnim pokretima usta ‘štipkaju’ kožu što me nekoliko minuta jako škakljalo a onda je postalo ugodno i idućih 30 tak minuta sam čitala časopis uživajući u masaži stopala. Inače se borim sa zadebljanom kožom na petama i malim prstima, zanimalo me kako će ribice djelovati na taj problem a rezultat me oduševio.

Tretman je ugodan i opuštajući, a ribice su uklonile sva zadebljana područja. Stopala su mi postala mekana i glatka a koža svježija. Ova riblja pedikura bila je nezaboravno krasno iskustvo :)

Simona

Oglasi

7 thoughts on “Pedikura na riblji način

  1. Isprobano i definitivno ucinkovito!!!
    No ne u Istarskim toplicama, već u FANGO Fish Spa massage studiu u Rijeci.
    Osoblje je više nego uljudno, tretman ribicama super (mogucnost biranja duljine tretmana), a nude i razne vrste masaza, koje su, također, nevjerovatno ucinkovite.
    Preporucam! :)

    Sviđa mi se

Komentiraj

