Dezodoransi na testu vol 1

wpid-wp-1439581464501 (1)

Ljeti kada su temperature rekordne i klima gotovo tropska najviše oko čega se trudim je kako zadržati ugodan tjelesni miris. U posljednjih pola godine sam isprobala nekoliko raznih dezedoransa u spreju, rolonu i dat cu svoje skromno mišljenje kako su se ponašali u upotrebi.

Prvo bih naglasila da se stvarno u ekstremnim uvjetima preznojavam (velike vrućine, pri kilometarskom pješačenju, pod ekstremnim stresom, pri vježbanju) a prilikom odabira dezodoransa obraćam pažnju na njegov sastav. Trudim se odabrati dezić bez parabena, aluminijevih soli, na prirodnoj bazi, no opet sve vrste dolaze u obzir samo da djeluju.

Fa mystic moments Seductive scent sam dobila na poklon u setu, inače godinama nisam koristila ništa od Fa proizvoda i moram priznati da me ugodno iznenadio. Vrlo je djelotvoran pri zaštiti od neugodnih mirisa i ne ostavlj fleke na tamnoj odjeći kao što i obećava, ima prilično jak parfemski miris i više mi odgovara zimi tj. u hladnije vrijeme. Često sam ga znala našpricati samo po odjeći jer mi je tada odgovarao i umjesto parfema. Cijena oko 20 kn.

Biobaza natural deo silky comfort shea butter i jojoba sam kupila kada je bio novitet na tržištu. Testirala sam ga mjesec dana neprestano po najvećoj vrućini u svrhu recenzije za blog ali samostalnu recenziju nije doživio u nedostatku vremena. Prirodna formula bez alkohola, aluminijevih soli, parabena obećava svježinu tokom cijeloga dana, iako nisam ljubiteljica roll on dezodoransa.  Pri korištenju bi imala osjećaj da se uopće ni malo ne znojim. Jedino što me smeta je neobičan miris samog roll on-a koji me nije oduševio. Cijena 23,90kn.

Garnier mineral protection cotton fresh namjenjen je 5u1 cjelovitoj zaštiti kože i odjeće s mirisom pamuka (protiv neugodnih mirisa, protiv znojenja, protiv iritacija, protiv bijelih i žutih mrlja na odjeći). Formula ovog dezodoransa je bez alkohola i prabena, a sam miris je ugodan više cvjetni nego miris pamuka. Oduševila me novost da Garnier napokon ima dezodoranse bez parabena, no meni jednostavno ne odgovara, jer nedugo nakon nanošenja na mojoj koži se pretvara u pomalo neugodan miris, pa ga više koristim za špricanje po odjeći. Cijena 22,90kn.

I posljednji je moj apsolutni favorit Balea Dry antiperspirant namjenjen zaštiti i umirenju osjetljive kože. Ovaj dezedorans u spreju sadrži sve sastojke koje nastojim izbjeći u odabiru dezića – aluminijeve soli, alkohol, parabene, no s druge strane izuzetno mi je pouzdan jer cijeli dan uspije zaštititi od probijanja znoja, a miris mu je jako ugodan i podsjeća me na neki poznati parfem ali još uvijek ne mogu dokučiti koji. Cijena 9,90kn.

Testirani proizvodi nisu izazvali nikakve alergijske reakcije na mojoj koži što je vrlo bitno. Dezodoransi su kupljeni vlastitim novcem, a kroz ovu recenziju izraženo je osobno iskustvo i mišljenje.

Koji dezodoran ste vi isprobali i preporučujete? Očekujem vaše komentare :)

Oglasi

4 thoughts on “Dezodoransi na testu vol 1

  1. Kod mene totalno suprotno, Garnier (ali zeleni) mi je fenomenalan i to bas u spreju, drzi mi stvarno dugo, sto mi prije recimo oni tekuci nikako nisu. Stvarno ovisi od koze do koze! Biobazine bi htjela probati, ali bas ovo sto kazes, nikako se ne mogu ni za jedan miris odluciti, precudni su mi. Odlican post sve u svemu, bas cu isprobati Balein, smijesna mu je cijena :) xo

    Sviđa mi se

Komentiraj

