M- Lady Rasiergel Sail Away

IMG_5599 (1)

M-Lady je robna marka tvrtke Muller koja predstavlja proizvode za brijanje/depilaciju namijenjene ženama.

Brijanje dlačica je jednostavno obaviti koristeći kremasti gel za tuširanje, vodu i britvicu ali ipak radije koristim gel/pjenu. Najdraži i najpovoljniji mi je M-Lady gel za osjetljivu kožu po koji sam se uputila u Muller jer sam ostala bez zaliha. Taj tjedan je trajao popust od 20% na M-Lady asortiman što me dodatno razveselilo.

Čim sam na polici ugledala Sail Away gel za brijanje, dugo korišteni i obožavani Sensitive pao je u drugi plan. Priznajem, primamio me retro dizajn metalne bočice sa mornarskim motivom pin up djevojke u kupaćem kostimu i činjenica da se radi o mirisu jagode.

IMG_5631

U bočici je 150 ml proizvoda, koji se lako potiskom dozira. Gel je roskastocrvene boje i pretvara se u bijelu gustu pjenu, a potrebno je zaista malo istisnuti što obećava sporo trošenje. Miris je slatkast i ‘jagodast’, nije prenapadan. Gel koristim za brijanje potkoljenica i pazuha, a natkoljenice i bikini depiliram voskom u kozmetičkom salonu (čudna kombinacija, znam).

FullSizeRender (3)

Namijenjen je za mokro brijanje svih dijelova tijela , za sve tipove kože i dermatološki testiran. Gel olakšava ukljanjanje neželjenih dlačica, a koža ostaje glatka i meka. Nisam primjetila neželjene reakcije na mjestima primjene. Jedina mana je prisutnost parabena u sastavu proizvoda.

Cijena je 12,90 kn (9,90 kn sam platila sa popustom). Ako vam se Sail Away gel svidio kao i meni, požurite u Muller jer sa radi o limitiranom izdanju.

Simona

Oglasi

Komentiraj

