Dezodoransi na testu vol 2

FullSizeRender (1)

Ovdje ste mogli pročitati o dezodoransima koje je testirala Silvija, a u ovom postu pročitajte moje dojmove o testiranim dezodoransima u spreju.

Znojenje je normalan fiziološki proces kojim se tijelo hladi i regulira tjelesnu temperaturu, stoga je znojenje nemoguće izbjeći. Znojimo se kada toga nismo ni svjesni, a količina znojenja ovisi o intenzitetu fizičke aktivnosti, vanjskoj temperaturi, intenzitetu emocija (stres, strah, tjeskoba,…), hrani i piću koje unosimo u organizam, lijekovima, određenim zdravstvenim poremećajima. Znoj sam po sebi nema miris, ali kada se spoji s bakterijama na koži ili kosi, proteini i masne kiseline stvaraju neugodan miris. Na taj neugodni miris možemo utjecati redovitim održavanjem higijene i izborom dezodoransa. 

Pri izboru dezodoransa pazim da sadrži što manje štetnih sastojaka, da ima blagi miris, da je naravno što učinkovitiji jer sam na poslu svakodnevno izložena žurbi, pojačanoj fizičkoj aktivnosti i kontaktu sa ljudima. Dezodoranse koje vam predstavljam sam koristila posljednjih mjeseci, a visoke ljetne temperature i svakodnevne aktivnosti stvorile su idealne uvijete za testiranje.

CD Citrus Deo Spray, 150 ml – obećava 24h zaštitu. Dezodorans je svježeg mirisa cvijeta lipe i limuna. Lako se dozira, na koži ostavlja vlažan sloj koji se brzo suši, na odjeći ne ostavlja tragove. Primjeren je za osjetljivu kožu. Moja koža pazuha je iznimno osjetljiva i primjetila sam da me pecka kad ovaj dezodorans nanesem jutro poslije brijanja. Uvijek brijem pazuhe navečer i ništa ne stavljam do ujutro kako bi se koža malo smirila. CD deo ne sadrži aluminij klorohidrat, parabene, mineralna ulja, umjetne boje i sastojke životinjskog porijekla. Sadrži alkohol (denat). U normalnim uvijetima, pri umjerenoj fizičkoj aktivnosti i kad nije bilo jako vruće; ovaj deo mi je pružao dobru zaštitu no u ekstremnim uvjetima kad je živa u termometru dosezala skoro 40C i jako sam se znojila, deo je držao max 3-4 h. Cijena je 19,90 kn (Muller).

Garnier Mineral Action Control, 150 ml – obećava 48h zaštitu u ekstremnim uvijetima vrućine i stresa. Miris je blag i pomalo cvijetni, ne ostavlja tragove na odjeći. Obogaćeno derivatom minerala protiv neugodnih mirisa (cink-pidolat). Ne sadrži aluminij klorohidrat ni parabene. Ne sadrži etilni alkohol no sadrži benzilni alkohol. Ovaj deo mi je veliko razočaranje! Svaki puta kad sam ga koristila, već nakon pola sata se stvorio vrlo neprijatan miris. Doslovno bih se ‘usmrdila’, čak i u najblažim uvijetima. Žao mi je baciti bočicu pa deo koristim preko odjeće zbog ugodnog mirisa, no na pazuhe definitivno više ne ide. Cijena je oko 23kn.

Balea Sensitive Deo Spray, 200 ml – obećava 24h zaštitu, obogaćen ekstraktima aloa vere. Miris je blag i puderast, ne ostavlja tragove na odjeći a na koži ostaje suhi prozirni trag. Zamjeram mu otežano doziranje, uvijek izađe oblak mirisa koji me počne gušiti pa obavezno prije nanošenja otvorim prozor. Deo sadrži aluminij klorohidrat, ne sadrži etilni alkohol, a parabene u sastavu nisam našla. Primjeren je za osjetljivu kožu. Ovaj deo se pokazao odličan u ekstremnim uvijetima! Cijena je 9,90kn (DM)

Balea Fresh Deo Spray, 200 ml – obećava 24 h zaštitu. Miris je nježan i pomalo voćni. Doziranje je lako, na koži ostaje vlažni trag koji se brzo suši. Nema oblaka zagušujućeg mirisa kao kod Sensitive verzije. Deo ne sadrži aluminij klorohidrat i parabene no sadrži alkohol pa nije primjeren za oštećenu kožu. Kao i kod CD Citrus deo, primjetila sam blago peckanje jutro poslije brijanja pazuha. Inače, oduševljena sam učinkovitošću dezodoransa. Nema neugodnih mirisa cijeli dan, iako se znojim a  blagi miris se osjeti na pazuhu i poslije tuširanja. Cijena je 9,90 kn (DM).

Svi testirani dezodoransi kupljeni su vlastitim novcem i opisala sam osobno iskustvo. Da li ste isprobale neke od testiranih dezića i kakvo je vaše mišljenje?

Simona

Oglasi

3 thoughts on “Dezodoransi na testu vol 2

  1. Odličan post, drago mi je da vidim sve na okupu..osobno ne koristim deziće u spreju, niti bilo kakav roll-on osim Dove-a. Užasno su me iritirali, smrdjeli, a nisam tada shvaćala da su hormoni tada divljali i da je riječ bila o nečemu sasvim drugome. Na sreću, sve se riješilo, ali od tada jako pazim što kupujem i koji proizvod koristim ispod pazuha. Dove roll-on koristim već dvije godine, miriše i na +40- testirala ovo ljeto napokon, u konstantnom sam pokretu svaki dan i odličan mi je. Blag je za to područje i to mi je najbitnije, tako da ne moram više eksperimentirati. Iako si me zainteresirala za Balea sensitive, ipak moram priznati da se bojim koristiti nešto novo :/

    Sviđa mi se

    1. Hvala ti na pohvali, drago mi je da ti se post svidio. Nema potrebe mijenjati deodorans ako si našla onaj koji ti baš odgovara. Meni Dove nije bio među favoritima, sviđa mi se miris ( onaj Original) no nije baš držao u ekstremnim uvijetima. Kako pazim na sastojke što je više moguće, uz Rexonu i Garnier, Dove ima prilično loš sastav.

      Sviđa mi se

Komentiraj

