LOTD : Wet n Wild jesenski look

Vikend je počeo sa daškom jeseni, kišilo je i temperatura zraka se osjetno spustila. Ne znam da li žaliti za sparinom i vrućinom ili se radovati jeseni jer mi ni  kiša i jutarnja  magla nisu drage. Kako nisam imala previše obaveza, odlučila sam uz zvuk kiše i vjetra svoj kozmetički kofer dovesti u red, a pri tome mi je sinula ideja napraviti jednostavni jesenski make up.

Koristila sam Wet n Wild proizvode koje su nam nedavno ustupili (post), a fotke nisam uređivala (osim prilagodbe veličine). Ispričavam se na vidljivim podočnjacima zbog neispavanosti i izrastu (uskoro ću na obnovu pramenova) :-D

IMG_5848

IMG_5850 (1)

Na ovim fotkama sam koristila sjajilo  na usnama, a na iduće dvije je ruž.

IMG_5858

FullSizeRender (4)

Korišteni proizvodi, željela sam koristiti minimalno moguće :

LICE

  • COVERALL Cream Foundation E815 Fair – PR uzorak
  • COLOR  ICON Blusher E834E Berry Shimmer – PR uzorak

OČI

  • COLOR ICON Eyehadow Single 251B Brulee (post)
  • COLOR ICON Eyeshadow Trio E380B Walking on Eggshells
  • E.L.F. Mineral Infused Mascara Black
  • Etude House Drawing Brow Pencil Grey Brown – obrve

USNE

  • MEGASLICKS sjajilo za usne nijansa E569A Candy Apple – PR uzorak
  • MEGA LAST Lip Color E915B Spiked with Rum – PR uzorak

Simona

Oglasi

Komentiraj

