Avon Advance Techniques Supreme oils set za njegu kose

avon

U jednom od New in postova  Kupovina u Avonu ste mogli pročitati da sam se uz mnoštvo poizvoda počastila Advance Techniques Supreme oils setom za njegu kose. Do tada sam koristila Advance techniques šampon s arganovim uljem, no prekrasan dizajn nove Supreme oils linije me očarao pa sam ga morala naručiti…još jednom pala sam na dizajn.

No da nebi sve ostalo samo na lijepom dizajnu odmah sam se posvetila testiranju cjelokupnog seta kojeg čine šampon, regenerator i tretman u spreju, te nakon dva mjeseca korištenja proizvoda donosim svoje iskustvo. Supreme oils liniju odlikuje Nutri5 complex od pet različitih dragocjenih ulja – makadamija, ulje sjemenki kamelije, ulje badema, ulje sjemenki grožđa te ulje marule, a namjenjena je svim tipovima kose. Set sam platila 45 kn po promotivnoj cijeni što je stvarno isplativo, no cijena varira ovisno od kampanje.

wpid-wp-1441991482120 (2)

Advance techniques Supreme oils njegujući šampon namijenjen je svim tipovima kose. Dolazi u crno zlatnom pakiranju od 250ml koji djeluje kvalitetno i pomalo luksuzno:). Odlikuje ga slatkasti miris i gotovo prozirna srednje gusta tekstura. Potrebna je mala količina da bi se šampon zapjenio i učinkovito oprao kosu (perem kosu dužine loba svaki drugi dan). Potrebno je pripaziti u doziranju šampona kako nebi pretjerali i dobili mastan efekt na kosi. Zadovoljna sam ovim šamponom, kosa mi nakon šamponiranja djeluje čista, sjajna i njegovana.

to (2)

Advance techniques Supreme oils njegujući balzam za kosu namijenjen je svim tipovima kose. Identičnog je dizajna i mililitraže kao i šampon, ali se otvara sa suprotne strane (čepom prema dolje). Balzam je bijel, srednje gustoće i  izrazito kremast pa se idealno razmazuje po vrhovima kose, te miriši identično kao i šampon. Balzam me najviše oduševio jer vrhovi su vidno mekši i zaglađeniji nakon korištenja. Ovo je definitivno najbolji balzam kojeg sam ikada koristila i preporučujem ga svima u svojoj okolini kada razgovaramo o kosi.

wpid-20150628_122817-1.jpg

Advance techniques Supreme oils njegujući tretman za kosu u spreju čini dvostruka formula namjenena jačanju kose. Prozirnog pakiranja kroz koje se vidi emulzija bogata uljima, količine 100ml. Sprej se može koristiti na mokru ili suhu kosu, ne ispire se, a prije nanošenja potrebno ga je protresti. Ovaj proizvod koristim isključivo na mokru kosu i to u manjim količinama, jer koliko god sam pažljiva pretjeram s raspršivačem. Nisam primjetila razliku na kosi kad ga koristim ili ne koristim. Ipak mi je nekako draži Advance Techniques serum s arganovim uljem.

Supreme oils set me posebno očarao svojim slatkastim mirisom koji se na mojoj kosi zadržava do slijedećeg šamponiranja, što je stvarno nevjerojatno uz sve moguće aktivnosti kroje provodim, ali istinito:) , mogu vam samo preporučiti da isprobate i javite svoje dojmove! Trenutno ovaj set ispunjava sve moje potrebe u njezi kose, a balzam definitvno ostaje dio stalne postave u njezi kose.

Koje proizvode koristite u njezi vaše kose?

Oglasi

2 thoughts on “Avon Advance Techniques Supreme oils set za njegu kose

Komentiraj

