Essence LE ‘nauti girl’ 01 AHOY,BOY lak za nokte

FullSizeRender (5) (2)

“Odveži se i otplovi! Ljeto je na izmaku ali limitirana kolekcija “nauti girl” by essence poziva sve djevojke na jedrenje .”

Limitirana kolekcija sastoji se od palete sjenila (plava,siva,bež,smeđa nijansa); tamnoplave olovke za oči; pepeljastosive olovke za obrve; dva ruža za usne (crvena,marelica); rumenila boje marelice; toaletne vode; četiri laka za nokte (tamnoplava,svijetloplava,marelica,bež) i naljepnica za nokte sa mornarskim motivima.

Naravno da sam poželjela udomiti cijelu kolekciju no odlučila sam se za samo jedan proizvod (šmrc) – tamnoplavi lak za nokte 01 AHOY, BOY!. Lak me nostalgično podsjeća na ljetovanje, miris mora i pljuskanje valova,brodice usidrene u marini i zalazak sunca.

FullSizeRender (6) (2)

Iznenadila me pigmentiranost laka. Jednim slojem (bez baznog laka) postigla sam željeno, neprozirnu zagasitu tamnoplavu nijansu. Lak ne sadrži nikakve sjajne čestice, na noktu ostavlja mat finiš koji se na svjetlosti divno presijava. Samo nanošenje je lako jer je četkica dovoljno široka a lak nije prerijedak.    Sušenje traje par minuta, a o postojanosti ću više znati nakon par dana :)

FullSizeRender (7) (1)

Lak za nokte i ostatak kolekcije možete naći u Mulleru i DM prodajnim mjestima koji imaju drugi metar Essence stalka.

Lak sam u DM-u platila 16,90 kn.

Jeste li isprobale što iz ‘nauti girl’ kolekcije?

Simona

Oglasi

3 thoughts on “Essence LE ‘nauti girl’ 01 AHOY,BOY lak za nokte

    1. Goga Glam i ostali koji su do sada kliknuli na link, isprike svima. Objavila sam post sa 3 fotke a nakon ovog komentara vidim da nema niti jedne! Ne znam što se dogodilo no odoh odmah popraviti!

      Sviđa mi se

Komentiraj

