Catrice All matt plus shine control tekući puder 010 light beige

IMG_3730

Puder koji već dugo čeka na recenziju, a definitivno zaslužuje poseban post je Catrice  All matt plus. Kupila sam ga u 5. mjesecu i do sada dobro isprobala kako bi mogla reći svoje dojmove!!

Catrice za ovaj puder kaže

Savršena osnova za sezonski izgled: mat ten. All Matt Plus – Shine Control Tekući Puder kontrolira neželjeni sjaj – cijeli dan. Svilenkasta tekstura, koja je bez ulja, nudi odličnu prekrivenost kako bi malene nesavršenosti kože nestale. U isto vrijeme, lagano reflektirajući pigmenti osiguravaju svilenkasti mat i besprijekoran završetak – bez efekta maske, dermatološki testirano. Idealan u kombinaciji sa All Matt Plus – Shine Control Puderom. 

All matt plus namjenjen je matiranju tena, no efekt koji ostavlja na mojem licu je više dewy nego mat, što bi se moglo pripisati reflektirajućim pigmetima koje Catrice navodi da puder sadrži. Iako imam mješovitu kožu i potrebno mi je matiranje T zone sviđa mi se taj zdravi sjaj koji All matt plus ostavlja na licu!! Formula pudera je srednje gustoće, nakon nanošenja puder pruža srednje pokrivanje nepravilnosti, (uspješno pokriva crvenilo na mojim obrazima koje mi se povremeno pojavi) a ukupan dojam je ujednačen ten koji djeluje prozračno! Ovaj puder biram za dnevni look, jer djeluje prirodno i neoksidira, a sama nijansa je neutralnog podtona ka žutom što mi stvarno odgovara. Na licu sam ga najduže imala oko 8 sati tj jedno radno vrijeme, i pokazao se postojan osim na T zoni gdje se prvo zasjajio! No meni to ne smeta jer sam se odavno pomirila da mi svaki puder popusti nakon 3 sata na T zoni ako prethodno ne nanesem primer. Uz primer i puder u prahu trajanje All matt plus pudera se produljuje na otprilike 6 sati, naravno u mome slučaju. Puder ima miris koji je meni ugodan, ali nakon nanošenja ubrzo ispari, ugodan je za nošenje na licu tj. ne stvara efekt maske.

swatch

Prednosti ovog pudera

  • povoljna cijena
  • kvalitetna ambalaža
  • dosta dobro prekrivanje nepravilnosti
  • ostavlja dojam zdrave kože
  • ne oksidira
  • nijansa 010 light beige je dovoljno svijetla, a opet ne prežuta

Nedostatci pudera

  • ne matira u onoj mjeri u kojoj sam očekivala (iako mi je draži sjajni finiš)
  • neobičan spoj efekta shine control  i reflektirajućih pigmenata

Preporučena cijena pudera je 54,90kn.

Koji puder ste koristile u posljednje vrijeme?

Oglasi

One thought on “Catrice All matt plus shine control tekući puder 010 light beige

Komentiraj

