Wish Lista kozmetike 2016 #2

Sestra Silvija je svoju wish listu kozmetičkih proizvoda već podijelila s vama, pa i ja odlučih svoju složiti kao posljednji post u 2015.godini.

Kada listam modne časopise, čitam članke o kozmetici i postove domaćih i stranih blogerica, čini mi se da mi sve treba i wish lista bi mogla biti kilometarska. No pokušala sam biti maksimalno racionalna, obzirom na stvarne potrebe i financijske mogućnosti. Na listi su uglavnom preparativni proizvodi jer su mi važniji od dekorativnih proizvoda.

Listu sam posložila po cijenovnom rangu :)

1. Nivea Smooth Sensation Body Lotion

IMG_6795

Koža tijela mi je suha, što se u hladnije doba godine pogorša. Nivea proizvodi za njegu lica mi ne odgovaraju, no proizvodi za njegu tijela i tuširanje su mi odlični. Ovaj Smooth Sensation losion namijenjen je suhoj koži tijela, bogat je shea maslacem i obećava lagano nanošenje i dugotrajnu hidrataciju tijela.

2. Emu Oil Well Moisturizing Eye Cream

IMG_6791

Dugo već koristim Afrodita Kamilica okoloočnu kremu kojom sam jako zadovoljna. Kremica mi je pri kraju pa bi probala nešto novo, a ova Emu se čini dobra na osnovu pročitanih recenzija.

3. Apivita kremasta pjena za čišćenje lica i područja oko očiju

IMG_6792

Pročitala sam puno pohvala o ovoj umivalici. Potreban mi je proizvod za temeljito čišćenje lica i ukljanjanje ostataka šminke. Ova umivalica se čini odličan izbor zbog prirodnih sastojaka i blagog no temeljitog učinka na kožu.

4. Green Girl serum As Time Goes By

  

Potrošila sam 2 bočice Simply The Best seruma i prezadovoljna sam djelovanjem. Želja mi je isprobati i ovaj serum prilagođen individualno, bogat stabilnim oblikom vitamina C, alfa lipoličnom kiselinom, vitaminim A,E i F, s aktivnim komponentama stopljinim sa biljnim uljima ekstraktima.

5.  Kerastase Nutritive linija 

IMG_6794

Iako kosu redovito njegujem, tretiranje pramenovima i stiliziranje isušuju moju gustu no tanku dugu kosu. Opirala sam se uložiti u skuplje kvalitetne proizvode poput Kerastase, no konačno sam to odlučila promijeniti. Želim kupiti barem jedan proizvod iz Nutritive linije, a vjerojatno ću to uskoro učiniti dok još traju popusti na poznatim web shopovima.

6. Make Up Forever HD Foundation & High Definition Pressed Powder

IMG_6790

IMG_6793Ovaj tekući i kompaktni puder već dugo želim. Lagana formula, srednje prekrivanje, korekcija blažih nepravilnosti prirodan izgled lica i krasne fotografije su ono što me privlači i što tražim od pudera. Na cijenu ću zažmiriti :)

Nalazi li se neki od proizvoda i na vašoj wish listi?

* sve fotografije su preuzete sa interneta

Simona

Oglasi

2 thoughts on “Wish Lista kozmetike 2016 #2

Komentiraj

