Avene matirajući fluid recenzija

image

Dugo vremena nisam koristila fluid u njezi kože lica, više sam se posvetila kremi, serumu jer prethodni proizvod takve vrste sam redovito morala kombinirati sa kremom.

Prije dva mjeseca Avene matirajući fluid mi je ustupljen na recenziju, nakon što sam ga dobro isprobala donosim vam svoje dojmove. Moram naglasiti da sam za početak odlučila koristiti isključivo Avene matirajući fluid za njegu lica u posljednja dva mjeseca, dakle izbacila sam iz njege serum i kremu, pa čak i okoloočnu kremu kako bih vidjela što realniji učinak fluida na mojoj mješovitoj koži lica.

image

Avene ovako opisuje svoj proizvod

Lagane teksture za normalnu i mješovitu osjetljivu kožu. Hidratizira, matira i ne isušuje kožu. Bez parabena. Regulira lučenje sebuma – glavni aktivni sastojak utječe na proizvodnju sebuma. Matira- mikro kapsule apsorbiraju prekomjernu masnoću. Hidratizira* – hidratizirajući sastojci pomažu održavanju ravnoteže vlažnosti kože. Umiruje – Avène termalna voda umiruje, djeluje antiiritirajuće i ostavlja trenutni osjećaj ugode na koži.

Sastojci

AVENE THERMAL SPRING WATER (AVENE AQUA). BUTYLENE GLYCOL. ISOHEXADECANE. GLYCERIN. POLYMETHYL METHACRYLATE. WATER (AQUA). ACRYLATES/ACRYLAMIDE COPOLYMER. AMMONIUM GLYCYRRHIZATE. CETRIMONIUM BROMIDE. FRAGRANCE (PARFUM). GLUTAMIC ACID. MINERAL OIL (PARAFFINUM LIQUIDUM). PHENOXYETHANOL. POLYSORBATE 85

image

Fluid dolazi u mat bijelom plastičnom pakiranju sa narančastim detaljima, dozira se na potisak, količna mu je 50ml. Pakiranje mi se jako svidjelo jer prezentira proizvod kao ljekarnički, čist, minimalistički sa mat efektom, fukcionalan i jednostavan za uporabu.

Kako sam i ranije napomenula proizvod sam počela koristiti samostalno, ujutro i navečer na očišćenu kožu lica. Jedan potisak fluida je dovoljan za cijelo lice jer tekstura mu je gelasta srednje gustoće i stvarno se odlično razmazuje. Avene fluid se brzo upija a na licu ostavlja baršunasti efekt. Moram priznati da sam se pribojavala kako će moja koža reagirati na fluid na području oko nosa koje mi je u zimskom period sklono isušivanju, no nikakve nuspojave se nisu dogodile, fluid me na tom dijelu nije isušivao, zatezao, niti izazivao crvenilo, zapravo je ispunio svoju funkciju hidratiziranja kože. Fluid me zapravo najviše pozitivno iznenadio u ulozi primera za tekući puder i omogućio mi postojaniji makeup na T zoni gdje sam primjetila odgođeno izbijanje sebuma. Avene fluid namjeravam koristiti i dalje u jutarnjim satima u kombinaciji sa okoloočnom kremom kao podlogu za dnevni makeup, dok ću večernju rutinu njege lica nadopuniti bogatijim serumom jer s obzirom da sam prešla tridesetu smatram da je mojoj koži uz Avene fluid potrebna i njega protiv prvih bora. Avene matirajući fluid je dostupan u ljekarnama s Avene asortimanom proizvoda po cijeni od oko 150kn.

 

  • PR PROIZVOD USTUPLJEN NA RECENZIJU

 

Silvija

Oglasi

Komentiraj

