Maybelline Affinitone tekući puder – recenzija

IMG_7052 (1)Affinitone je prvi (i do sada jedini) tekući puder brenda Maybelline koji sam isprobala. Od 5 ponuđenih nijansi , odabrala sam 16 Vanilla Rose.

Što kaže Maybelline o Affinitone puderu:

‘ Tekući puder koji se besprijekorno prilagođava svakoj boji tena.Obogaćen prirodnim pigmentima i vitaminom E koji štiti kožu od nepovoljnih vanjskih utjecaja . Lagane je i ugodne teksture. Hidratizira kožu istovremeno joj dopuštajući da diše. Besprijekorno prekriva nesavršenosti kože prilagođavajući se tonu tvoje kože.’

U nastavku pročitajte da li se slažem sa navedenim činjenicama :-)

Pakiranje pudera (jednostavna plastična tubica sa čepom na odvrtanje) me ne oduševljava jer je konzistencija pudera dosta rijetka i tekuća pa treba biti pažljiv pri nanošenju da izbjegnemo nered. Puder nema neki neugodan miris, što je svakako pozitivno. Lako se nanosi na lice  kistom ili prstima (koristim Zoeva Buffing / Silk Finish Brush).

IMG_7054Sviđa mi se lagan i baršunast osjećaj na koži, a lice izgleda svježe jer se puder stopi sa tenom. Ovaj puder je namijenjen svim tipovima kože tako da i mojoj mješovitoj odgovara, ali T zonu trebam matirati puderom u kamenu. Nisam primjetila da mi puder naglasi suhe dehidrirane dijelove lica, no bitna je dobra hidratantna podloga (uostalom kao i prije nanošenja bilo kojeg pudera).

Postojanost pudera je odlična, izdrži na licu prosječno radno vrijeme (8-9h). Šminku obavezno skidam kad se vratim s posla.

IMG_7051Puder ne sadrži SPF, što je dobra strana jer na fotografijama nećemo izgledati kao duh, a ne treba brinuti da li se podudara sa SPF-om kreme koju koristimo za podlogu.
Kako se vidi na fotografiji dolje, moje lice je izrazito rozog podtona sa sitnim nepravilnostima. Jedan tanki sloj ujednači boju tena i ublaži nepravilnosti te se vidi razlika. Ipak ne bih se složila da puder besprijekorno prekriva nepravilnosti. Tko želi savršeno prekrivanje sitnih nepravilnosti, morat će posegnuti i za korektorom/kamuflažom.

collageCijena pudera je oko 55 kn, često se može naći na popustu (vikend popust na dekorativu u Bipi, Kozmu,…)

Tubicu od 30 ml preporučljivo je potrošiti u roku 12 mj.

Pri izboru nijanse sam se dvoumila između ove Vanilla Rose i najsvijetlije Opal Rose. Moja idealna nijansa bi bila neka između ove dvije, koja je mrvicu tamnija od Opal Rose a manje naglasi rozi podton od Vanilla Rose. Nedostatak idealne nijanse za moj ten je jedini razlog zašto ovaj puder ne bih ponovno kupila.

Simona

Oglasi

Komentiraj

