Empties # 1

 

2016-02-12-13.35.58.jpg.jpg

Nakon godinu i pol dana bloganja ovo je moj prvi post o potrošenim proizvodima. Upravo toliko sam se odupirala ovakvoj vrsti postova, no došla sam do zaključka da ustvari volim čitati empties postove na drugim blogovima jer iza njih se kriju meni korisne mini  recenzije proizvoda. U svoje empties postove ću uvrstiti proizvode naravno koje potrošim do kraja a da iz nekih razloga nisu za kategoriju zasebne recenzije. U prvi empties post sam uvrstila nešto preparative, dekorative i jedan parfem, slijede moji kratki dojmovi.

Balea Trend it up Glatt spray – s prednje strane proizvoda natpis samo na njemačkom jeziku, čovjek bi pomislio da se radi o preparatu koji ostavlja kosu glatkom, no na stražnjoj strani je pojašnjenje da se zapravo radi o proizvodu za ravnanje kose. Proizvod se aktivira  toplinom sušila za kosu, dakle potrebno je uz sprej koristiti četku za ravnanje kose, sušilo za kosu i po potrebi peglu za kosu (tako stoji u uputstvima) dakle standardni postupak kao kod svakog ravnanja kose. S obzirom da za svako ravnanje kose koristim sav taj alat, nisam uočila neki wow efekt ovog sredstva. Oduševio me samo pakiranjem koje je zgodno i praktično. Ovo je još jedan proizvod za kosu u nizu koji sam trošila da potrošim. Miriši žvake s primjesama alkohola koji je visoko na popisu sastojaka me nije oduševio. Nisam primjetila da je ovaj sprej napravio išta bolje za moju kosu, on jednostavno ne funkcionira bez pegle za kosu na mojoj valovitoj kosi. Da skratim, kupovinu neću ponoviti.

L`oreal Elseve Arginine resist X3 light šampon za jačanje slabe kose sklone mašćenju – Nakon dugo vremena tj. par godina sam kupila Lorealov šampon, jer sam došla u fazu da ne mogu naći odgovarajući šampon. Moja kosa nije slaba ali je sklona mašćenju, stoga ju perem svaki drugi dan. Primjetila sam da mi se kosa manje masti nakon korištenja ali isto tako imam dojam da ju ovaj šampon isušuje. Dakle i dalje sam u potrazi za idealnim šamponom za kosu.

Body& Soul Wellness ulje za masažu Lotos i shea maslac – ulje za masažu koje je dostupno samo u Mulleru jer je kao što većina vas zna Body & Soul Mullerov brand. Iako je deklarirano kao masažno ulje, koristila sam ga i za uobičajenu njegu tjela. Ima nešto intenzivniji slatkast miris koji možda nije za svačiji ukus, odlično se upija u kožu i ne ostavlja mastan trag. Zadovoljna sam s ovim proizvodom no pošto na tržištu postoji punoo proizvoda ovakve namjene koje trebam isprobati :) sumnjam da ću ponoviti kupovinu.

Ziaja goat s milk krema za ruke s kozijim mlijekom namjenjena hidrataciji suhe kože na rukama fino miriši, odlično se upija u kožu i što je meni jako bitno ruke od nje nisu masne. Ovom kremom sam stvarno zadovoljna, no ako zavirimo u sastav ove kreme krcata je parabenima i upravo zato ju više neću kupiti.

Essence stay all day 16 h long lasting korektor za lice 10 natura beige. Iz naslova je vidljivo kako bi ovaj korektor trebao trajati 16 h, e pa toliko ga nisam nosila na sebi a nije bilo ni potrebe ga toliko testirati jer sa moje kože “nestane” i prije. Moram naglasiti da se ovaj korektor ne uvlaži u pore i borice oko očiju ali meni ima prelagano pokrivanje i djeluje pre prozračno. Koristila sam ga u danima kada nemam potrebu prekriti podočnake jer djeluje svježe na koži i ne isušuje okoloočno područje. Kako imam nekoliko korektora koje rotiram tako se i ovaj korektor potrošio, ne namjeravam ponoviti kupovinu.

Eminy 159 edt inspiriran mirisom Chanel Chance eau Tendre 10ml sam kupila u najmanjoj količini čisto da vidim koliko je sličan poznatom mirisu. Eminy fino miriši, svidio mi se na prvu, definitivno ima nekih sličnoti sa originalom no na mojoj koži ishlapi vrlo brzo, dok se na odjeći puno duže zadržava. Novi primjerak neću kupiti, radije ću malo prištedjeti za orignal.

 

Koje ste proizvode potrošili u posljednje vrijeme? Jeste li koristili neki proizvod iz mog empties posta?

Oglasi

4 thoughts on “Empties # 1

  1. Isprobala sam Balein sprej za ravnjanje i Ziajinu kremicu i dijelim tvoje mišljenje o oba proizvoda. Još sam na početku mislila da će sprej funkcionirati, ali dok je počelo isušivanje.. muko moja!

    Sviđa mi se

Komentiraj

