Moja njega tijela – NIVEA mini review

IMG_7382 (1)

NIVEA proizvodi se u mojoj obitelji godinama kupuju, koriste i obožavaju :-) Proizvode za higijenu i njegu lica i tijela, uz mene, koriste suprug i dijete i slobodno mogu reći da ovaj brend nikada neće propasti, sudeći samo po potrošnji u našem kućanstvu :-D

U ovom postu vam donosim kratki pregled  proizvoda koje koristim u dnevnoj rutini, dakle najjednostavniju osnovnu njegu tijela – gel za tuširanje, mlijeko za tijelo i dezić. NIVEA proizvodi su uvijek dio moje njege tijela, samo povremeno promijenim izbor.

CREME SOFT gel za tuširanje je teksturom i mirisom sličan onom klasičnom plavom Creme care gelu, i to su moji najdraži proizvodi za tuširanje koje povremeno izmjenjujem . Pakiranje je prepoznatljivo, bijeloplava plastična bočica sa klik klak poklopcem, zapremine 250 ml. Tekstura gela je kremasta i poprilično gusta, što posebno volim. Unatoč gustoći, gel se lagano dozira i razmazuje po mokroj koži stvarajući bogatu pjenu. Za tuširanje mi je dostatna količina poput veličine lješnjaka. Sa kože se pjena lako ispire i ostavlja mekani zaštitni trag. Miris je blag, pomalo slatkast i dugo se osjeti na koži. Gel je obogaćen uljem badema, dermatološki je testiran i ph neutralan. Hydra IQ Moisture Technology obećava hidratiziranu kožu i nakon brisanja ručnikom. Ne sadrži parabene no sadrži SLS. Preporučena  MPC je 18kn, a najčešće kupujem u Mulleru  po akcijskoj cijeni pa stvorim zalihu. Ovaj kremasti gel,uz Creme Care, obožavam koristiti jer se nakon tuširanja baš osjećam čisto, svježe i mirisno satima, a koža je mekana čak i bez korištenja losiona/mlijeka.

SMOOTH SENSATION DRY SKIN mlijeko za tijelo prvi puta sam kupila prije 3 mjeseca i od tada ga svakodnevno koristim. Mlijeko je bijelkaste boje i teksturom više odgovara gušćem losionu. Nije onako tipično gusto kao mlijeko namijenjeno njezi suhe kože.Takva tekstura omogućuje lagano utrljavanje u kožu tijela i brzo upijanje. Nemasna, neljepljiva formula ostavlja kožu mekom te osjećaj na koži nije težak. Mlijeko koristim obavezno nakon tuširanja, svaki dan. Moja suha koža ovo mlijeko upije za par minuta, što je super jer ne moram dugo čekati da se obučem, a na odjeći ne ostavlja masne tragove. Miris je blag, božanstven i dugotrajan. Iako u sastavu sadrži cetearyl alkohol, koristim ga odmah nakon brijanja nogu i nema peckanja ili zatezanja kože. Dugotrajnu i intenzivnu hidrataciju omogućuje shea maslac u sastavu. Bočicu od 400 ml kupila sam u DM-u  po cijeni oko 27 kn (primjetih da je u Mulleru znatno skuplje).

PROTECT & CARE ANTIPERSPIRANT roll on je proizvod koji me jako obradovao kad se pojavio na tržištu. Uvijek sam se pitala zašto NIVEA ne osmisli dezić sa originalnim klasičnim mirisom kreme u plavoj limenoj kutijici, kad već postoji gel za tuširanje, mlijeko za tijelo, krema za ruke ,… Napokon su uslišili moje molitve :-D Zadnjih mjesec dana svakodnevno koristim ovaj roll on i imam samo riječi pohvale. Antiperspirant je dostupan u obliku stika i spreja, a odlučila sam kupiti roll on jer mi duže traje i bolje nanesem proizvod na pazuhe. Kao što sam naziv kaže, proizvod ujedno štiti od neugodnih mirisa znoja i njeguje kožu pazuha. Tekstura je kremasta, ne prerijetka, mliječnobijele boje i neodoljivog mirisa kultne Care kreme. Blaga formula ne sadrži alkohol pa koža pazuha nije dodatno iritirana. Mana je što sadrži aluminijev klorohidrat. Roll on lako dozira proizvod na pazuhe, upija se za par minuta i nisam primjetila da ostavlja tragove na odjeći. Do sada sam ovim antiperspirantom prezadovoljna; mirisom, njegom i zaštitom. Nadam se da će biti jednako djelotvoran za vrijeme ljetnih vrućina. Roll on sadrži 50 ml , potrebno je potrošiti u roku 12 mj, a cijena je oko 21 kn.

Da li dijelimo ljubav prema NIVEA brandu i koji vam je omiljeni proizvod?

Simona

 

 

 

Oglasi

4 thoughts on “Moja njega tijela – NIVEA mini review

  1. Da.
    Koristim Nivea mlijeko za tijelo.
    Dječje vlažne maramice.
    I Nivea kremu za guzu za moja dva pelenaša.
    Muž ima Nivea after shave.
    Pa zatim Kremu Nivea plavu onu njihovu klasičnu.
    I ovu sad Novu Nivea kremu- za tijelo i lice i ruke. Ma za sve :D
    Nivea je zakon :)

    Sviđa mi se

  2. Oduševljena sam ovim dezodoransom, imam verziju i u spreju i roll on, nedavno sam ga testirala na jednoj svadbi i cijelu noc sam osjećala njegov svjež miris, tako da veliki plus od mene.

    Sviđa mi se

Komentiraj

