Kiko soft touch rumenila

image

Nakon duže pauze vraćamo se bloganju, u nedostatku vremena bile smo aktivnije na instagramu nego ovdje no nadmo se to ispraviti…
Danas vam pišem o Kiko soft touch rumenilima koje sam kupila prije 6 mjeseci i svakodnevno su u upotrebi, no nikako da osvanu na blogu. Bila sam vrijedna pa sam ih odmah poslikala kada su stigla :)

image

Kao što sam i rekla koristim ih pola godine i moram priznati da od kada ih imam nisam kupila niti jedno novo rumenilo, a ona stara rumenila niti ne koristim. Mislim da vam to sve govori. Odabrala sam nijanse 103 i 109 koje  nemaju neki dodatni naziv, no nije mi to ni bitno nešto.

image

Nijansa 103 je breskvastvo zlatna sa sitnim shimmerom, po mome mišljenju više namjenjena za večernji makeup, ali nosiva u svim prigodama te pristaje i hladnim i toplim podtonovima kože. Na netu sam naišla da ovu nijansu uspoređuju sa Nars Orgasm rumenilom, doista jako nalikuju ali s obzirom da ne mogu u živo usporediti jer nemam Nars rumenilo teško je reći kolika je sličnost zapravo.

Nijansu 109 ću opisati kao blijedo svijetlo roza sa mat finishem, odlično se uklapa u sve makeup lookove i za mrvicu mi je draža od rumenila 103 jer na licu ostavlja dojam svježeg izgleda, lice izgleda odmornije.

Rumenila su dosta pigmentirana, lako se nanose kistom tako da se jednim potezom postigne realna nijansa, dodatnim apliciranjem se može nadograditi kako bi dobili jači efekt! Nisam primjetila da rumenila izblijede tjekom dana, kada skidam makeup još uvijek su prisutna na licu pred kraj dana.
Na swatchevima sam rumenila nanjela u jednom sloju kako bi nijanse prikazala što realnije.
Rumenila sam kupila po cijeni od oko 33kn kada su bila na sniženju na Kiko web shopu s namjerom da ih depotiram u Z paletu, no prošlo je pola godine a ona su i dalje u svome pakranju jer su preslatka (imaju čak i malo ogledalce),  extra kvalitetno pakiranje koje je gumirano (još jedan razlog zašto odugovlačim depotiranje iz straha da će mi se ovi mali dragulji zapaliti)!!

Koje je vaše omiljeno rumenilo? Jeste li probali neki Kiko proizvod?

Oglasi

4 thoughts on “Kiko soft touch rumenila

  1. Trenutno omiljeno rumenilo mi je od Aure- u nijansi 212 Cotton Candy. Super je. Baš moja omiljena boja. Izvrsno mi odgovara. Ma ja sam zadovoljna.
    Da, probala sam par KIKO proizvoda- prvo zahvaljujući Vama i osvojenoj nagradi. Zadovoljna sam i olovkama i sjenilom.. Super su, odlične kvalitete, postojani.. A uz to , imam još jedno KIKO sjenilo, ne znam sad točno ime-ali ljubičaste je boje.. Također- palac gore imaju od mene KIKO proizvodi!

    Sviđa mi se

    1. Super što si podjelula informaciju o bronzeru jer ga nisam isprobala,zapravo rijetko koristim bronzer. Iako se namjerim svako ljeto kako cu ga svakodnevno koristiti ali brzo odustanem posebno kad krenu vrucine.

      Sviđa mi se

Komentiraj

