Wet n wild photofocus eyeshadow primer/baza za sjenilo

Već neko vrijeme razmišljam koju bazu za sjenilo odabrati pošto sam se pomalo zasitila baze koju godinama koristim. Tako da je ova baza došla kao naručena, u dogovoru s Wet n wild Hrvatska ustupljena nam je na recenziju uz pravo blago proizvoda koji su noviteti na našem tržištu – Lashomatic mascara extension kit, Duo stik za konturiranje, paletu sjenila Bare and Beautiful.

Za prvu recenziju odabrala sam bazu za sjenilo iako je borba između ovih divnih noviteta bila tijesna. 

Baza za sjenilo “Only a Matter of Prime” upakirana je u kartonsku kutijicu na kojoj se nalaze upute za korištenje i sastav proizvoda. Pakiranje u tubi  je vrlo praktično i higijensko, uz lagani potisak moguće je istisnuti željenu količinu proizvoda. Baza se nanosi na kapke prije sjenila s funkcijom da sjenilo bude postojano i stoji na mjestu bez razmazivanja. Baza je svijetlo krem boje a nakon sušenja postaje prozirna. Wet n wild na pakiranju ističe da je baza postojana tzv Long lasting te da ju je potrebno potrošiti unutar 6 mj od otvaranja. Baza nije testirana na životinjama, a tu je i cruelty free znak:)

Da bi znala kakve je kvalitete pojedina baza  nije mi potrebno 3 tjedna testiranja dovoljno je doslovno 3 dana korištenja pa čak i manje. Moji kapci su masniji a kada koristim sjenila bez baze većinom se nakupe u pregibu kapka. Pri nanošenju baze primjetila sam da nije masna ni ljepljiva, ne sadrži shimmer, te da ujednači boju kapaka. Na očima sam ju testirala uz mat sjenila koja su slabije pigmentirana i odmah se vidjelo da je sjenilo postalo intenzivnije. Baza je odradila ono čemu je i namijenjena, sjenilo je bez razmazivanja i nakupljanja u pregibu kapka bilo postojojano tijekom mog radnog dana u trajanju od devet sati. Wet n wild eyeshadow primer me ugodno iznenadio, ma mogu i reći oduševio za cijenu od oko 45kn ova baza je i dalje cijenovno vrlo pristupačna.
Bazu za kapke sam testirala s mat i shimmer sjenilom iz wet n wild The naked truth palette sjenila a rezultat je vidljiv na swatchevima ispod. 

mat sjenilo,mat sjenilo s bazom,shimmer sjenilo,shimmer sjenilo s bazom

Swatcheve sam pokušala obrisati vlažnom maramicom, iznenadila sam se kada sam vidjela da su se sjenila nanešena s bazom neznatno razmazala ali su i dalje vrlo postojana, dok su se sjenila bez baze gotovo obrisala. Slika ispod govori sve.

Wet n wild photofocus  bazi za sjenila dajem ocjenu 5/5 jer odlično funkcionira sa svim mojim sjenilima, neizaziva mi iritacije na očima, sjenila postaju intenzivnija i dugotrajnija kada ih nanesem na bazu, odlično je postojana sve do skidanja makeupa, jedini nedostatak je što se može kupiti samo u određenim dm prodavaonicama!

*PR proizvod

*PR proizvod

Oglasi

Komentiraj

