Clinique moisture surge extended thirst relief gel-krema 15ml

S dolaskom toplijeg vremena iz zalihe proizvoda za njegu kože izvadila sam ostatak Clinique moisture surge extended thirst relief gel kreme kako bi ju potrošila i napisala malu recenziju koju zapravo razvlačim od prošloga ljeta!! 

Moja priča s ovom gel kremom je započela sasvim slučajno kada sam u lokalnoj Müller prodavaonici ugledala na sniženju primjerak ove kreme u pakiranju od 15ml za svega 29kn (redovna cijena je 69kn za 15ml, a na sniženju varira od 29kn do 49kn)! S obzirom da moja koža ljeti zahtjeva ultra laganu kremu stvarno je bila prilika isprobati ju.

Gel krema je namjenjena svim vrstama kože kojima je potrebna brza i dugotrajna hidratacije: normalnoj, masnoj, suhoj, osjetljivoj koži kojima su problemi dehidracija, sivilo i neujednačena tekstura kože.

Gel krema u full size pakiranju dolazi u posudicu od 50ml sa poklopcem a cijena joj je oko 300kn. Naglašavam da je na slici mini pakiranje od 15ml koje je meni osobno praktičnije. Gel krema je alergološki testirana, ne sadrži parabene, ulja i miris.

Clinique moisture surge je blijedo narančaste boje, razmazuje se odlično i klizi po licu, upija se instantno a kožu lica osvježena i mekana. Također je izvrsna podloga za tekući puder jer je koža zaglađena što omogućava lako nanošenje pudera. U zimskom periodu nanosila sam gel kremu isključivo kao primer prije pudera jer mi je u tom godišnjem dobu potrebna nešto masnija krema za svakodnevnu njegu, ali Clinique gel krema mi je i dalje ostala favorit u svakodnevnoj makeup rutini. Clinique mouisture surge extended thirst relief gel krema mi je zapravo jedna od najboljih krema koju sam ikada probala no s obzirom da je uistinu skupa u full size pakiranju kupovinu bih ponovila samo kada bi ju opet pronašla na super sniženju:)!!

Silvija 

                                 xoxo

Oglasi

Komentiraj

