Innisfree It’s real squeeze mask-bamboo sheet mask

IMG_0170 (1)

Nakon podužeg vremena vraćam se blogu sa postom o proizvodu kojeg sam prvi puta isprobala prije 3 mjeseca.

Radi se o sheet maski korejskog kozmetičkog brenda Innisfree, poznatog po prirodnim sastojcima porijeklom sa vulkanskog otočića Jeju. 

Opis proizvoda :   

1. Troslojna sheet maska (tzv maska u obliku pokrova/plahte) sa osvježavajućim i        ovlažujućim djelovanjem na kožu

2. Bambusova voda koja žednoj koži vraća vlažnost i svježi izgled

3. Kompleks bilja sa Jeju otoka – zeleni čaj, tangerina, kaktus, kamelija i orhideja

IMG_0171Maska je upakirana u poveću papirnatu vrećicu, plastificiranu iznutra a samo pakiranje govori o kakvom se proizvodu radi. Detaljnije informacije nalazimo na poleđini, na korejskom i engleskom jeziku.

Maska je vrlo vlažna, obilno natopljena poprilično tekućim gelastim sadržajem, veličine lica sa otvorima za usta i oči. Potrebno je pažljivo raširiti masku na lice da ne dođe do pucanja (iako nije toliko tanka koliko vlažna i klizava). Nakon što sam otvorila vrećicu, osjetila sam miris koji nikako nisam očekivala, kombinacija svježeg parfema i alkohola. Moram priznati da me neugodno iznenadilo.

Način korištenja maske:

1. Nakon čišćenja lica, nanijeti tonik (ili termalnu vodu)

2. Raširiti masku na lice, izbjegavajući dio oko očiju i usta

3. Držati masku 10-20 min i nakon skidanja utapkati preostali sadržaj u kožu te nastaviti sa njegom

IMG_0172 (1)

Masku sam na licu držala duže od preporučenog, oko 45 min jer je jako vlažna pa mi bilo žao skinuti i baciti toliko proizvoda. Cijelo vrijeme sam osjetila miris maske koji nije neugodan no bilo bi bolje da ga nema (alkohol na 3.mjestu u sastojcima). Nije me ništa peckalo ni zatezalo niti sam imala neku neugodnu reakciju kasnije.

Nakon primjene maske koža je bila mekša i ‘punija na dodir’ no neke dramatične promjene nisam zapazila.

Sastojci:   Water, Glycerin, Butylene Glycol, Ethanol, Grapefruit Extract, Betaine, Bamboo Extract (200mg), Xanthan Gum, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Ethylhexylglycerin, Aloe Barbadensis Extract, Sodium Hyaluronate, Tangerine Peel Extract, Orchid Extract, The green Tea Extract, Camellia Leaf Extract, Prickly Pear Fruit Extract, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Fragrance

Sviđa mi se ovakav tip maske no možda sam pogriješila u odabiru sastojaka i zamjeram alkohol na visokom mjestu u sastavu. Masku od bambusa neću ponovno kupiti (kupila sam paket od 3 kom na Jolse web shopu) ali ću svakako isprobati neku drugu iz široke ponude brenda.

 

Oglasi