Madre Labs, Witch Hazel Toner, Rose Petal, Alcohol Free – recenzija

IMG_3842

Madre Labs Witch Hazel Toner je dio moje svakodnevne njege lica u posljednja 3 mjeseca otkako sam ga kupila. Naručila sam ga sa stranice iHerb kako bi zamjenila tonik koji sam do tad koristila a bio je pri kraju.
Tonic je tada bio u ‘trialsima’ (skupina proizvoda koje po promotivnoj cijeni možete kupiti samo jednom i po jedan primjerak) i koštao je 2$. Redovna cijena je 6.95$.

Tonik je pakiran u prozirnu plastičnu ‘eco friendly’ bočicu sa bijelim čepom, pomalo retro izgleda, zapremine 355 ml. Narančastosmeđe je boje i blagog mirisa ruže (nisam ljubitelj cvjetnih mirisa u kozmetičkim proizvodima no ovaj mi ne smeta).
Tonik je namjenjen njezi svih tipova kože no rekla bih da najviše odgovara problematičnoj, masnoj i mješovitoj zbog svojih sastojaka.

U sastavu prevladavaju ekstrakt vještičje lijeske (hamamelis) poznat po adstringentnom, antiinflamatornom i analgetskom učinku; sok aloa vere poznat po hidratizirajućem, tonizirajućem i zacjeljujućem učinku te ekstrakt ulja bugarske ruže.
Tonik ne sadrži alkohol.

IMG_3844

Tonik koristim 1-2 puta dnevno, namočenom blazinicom kao završnu fazu čišćenja kože prije nanošenja kreme. Čini mi se da će bočica trajati vječno, do sada se razina smanjila za cca 3 cm u 3 mjeseca.

Lice nakon primjene bude osvježeno, čisto, mekano; nema peckanja, zatezanja, isušenosti, crvenila ili drugih neželjenih pojava.

Meni odličan proizvod, prezadovoljna :)

Simona

Oglasi

Komentiraj

