Shopping Wish lista za 2017. godinu

Kada pogledam wish listu koju sam sastavila  za prošlu godinu, primjećujem da sam se bazirala uglavnom na dekorativu. S prošlogodišnje liste sam kupila samo tri proizvoda  što govori da ta lista nije konačna, nego se mijenja ovisno o mojim potrebama ili zanimljivim kozmetičkim novitetima.  

Wish listu za 2017.god čine dekorativna i preparativna kozmetika, te odjevni predmeti i modni dodatci.

Trenutno nemam niti jednu Nude paletu sjenila, od široke ponude biram Zoeva Naturaly  yours, čini mi se kvalitetna i lijepo dizajnirana. Plus je što me Zoeva do sada nije razočarala. Paleta je dostupna na web shopu Beauty Bay po cijeni od 21.10€ koji.od nedavno Zoeva brand dostavlja u Hrvatsku.

Do nedavno sam željela MAC rumenilo Mocha…no swatchanjem istog i nekolicine drugih ostala sam ravnodušna…ali ubrzo je odluka pala na Makeup Geek rumenila Spell Bound i Soulmate. Obje nijanse su mi baš posebne a opet se čine tako svakodnevno nosive , nedostatak je što su isključivo dostupna online kupovinom pa se moram pouzdati u swatcheve. Mogu se naručiti također na Beauty Bay-u po cijeni od 16.70€ za kompakt dok je cijena pan-a 10.80€.

Spell Bound

 

Soulmate

Slijedeći na redu su kistovi za puder u kamenu ili prahu … dvoumim se između Zoeva 106 i Real Techniques Powder brush. Opet prdnost dajem Zoevi, zbog lošeg iskustva s RT expert face brushom. Zoeva je dostupna putem Beauty Bay-a po cijeni od 15€, a RT powder se može kupiti u DM-u za 100kn.

Zoeva 106 powder
Real Techniques powder brush

Da ovaj post nebi prerastao u reklamu za Beauty bay:) idemo dalje na ostatak proizvoda. (Slučajno su svi proizvodi dostupni preko tog web shopa tj uvjeti kupovine su najpovoljniji, a moje dosadašnje iskustvo pozitivno)!

Od preparativnih proizvoda ću uskoro trebati kremu pa biram La Roche posay Toleriane Ultra fluid. Djeluje obećavajuće za moju kožu jer ima 0% konzervansa, parfema, parabena i lanolina. Dostupna u svakoj boljoj ljekarni po cijeni oko 160kn (moguće često kupiti s popustom na LRP brand).

Mjesto za okoloočnu kremu i maskaru je ostalo prazno…tu nastupate vi …u komentarima mi slobodno preporučite proizvod:)!

Od odjevnih predmeta priželjkujem parka jaknu za proljeće, odjednom me puklo da mi baš treba takva jakna …pa čak i maslinasra sa slike prolazi jer “maslinasta je nova crna”(kao da sam to negdje pročitala).

Mango

A da bi look bio potpun biram tenisice za zimsko-proljetno razdoblje model Nike Air force 1 mid…uh ovo je teška odluka jer uglavnom mi se sviđaju muški modeli koji naravno ne postoje u ženskoj verziji… u obzir dolaze crno bijeli ili sivo bijeli modeli.

Nike Air force 1 mid

I za kraj sunčane naočale Ray Ban Wayfarer classic ili barem neke približno kvalitetne…prijedlozi su dobrodošli.

Ray Ban

*PS podsjećam na darivanje koje traje na Facebook stranici bloga https://m.facebook.com/2u1beauty/

Imate li vi listu proizvoda koje želite/morate kupiti? Slobodno ju navedite u komentarima.

Oglasi

3 thoughts on “Shopping Wish lista za 2017. godinu

  1. Paleta ti je dobar izbor. :)
    Ja iskreno nemam nikakvih želja. Mislim, voljela bih imati sve i svašta, ali to što želim moći ću si priuštiti tek kada pronađem posao jer ne želim svoje roditelje opterećivati time. Kad si budem mogla pruštiti-priuštit ću si. :)

    Sviđa mi se

  2. Pa, pitas za preporuke maskare.. Ono sto ti ja mogu reci su Essence i Catrice maskare jer ja njih koristim.
    Ali… Moje trepavice su prirodno duge i lijepe i svaka maskara mi je dobra.
    A dobra mi je i L’Oreal maskara (efekt leptirovih krila) koja se dobije u paket s micelarnom otopinom.

    Sviđa mi se

Komentiraj

