Dupe alert…skupo vs prihvatljivo

Razvrstavanjem svoje kozmetike a stvarno je nemam puno naišla sam na zanimljiv podatak – da u kolekciji od 8 ruževa posjedujem dvije gotovo identične nijanse, a da to do sada nisam primjetila. Razlog je možda taj da sam jedan od dva koja ću spomenuti stavila po strani. Eh ovo samo govori da jaaako volim ovu nude mauve nijansu na usnama.

Radi se o ruževima MAC Brave i Essence Natural Beauty 07.

Na swatchevima se vidi da je razlika između nijansi neprimjetna.

Primjetila sam da je MAC Brave mrvicu dugotrajniji zbog svoje satin fotmule koja naginje ka mat. Essence Natural beauty je više kremast i više sheer na usnama. Upravo zbog toga sam ga malo zapostavila jer se meni brzo obriše sa usana, te u međuvremenu nesvjesno kupila gotovo identičnu nijasnu.

Razlika je vidljiva u cijeni…za Essence ćete izdvojiti oko 20kn, a za Mac oko 160kn. Da li radije birate dupeove ili originale? Podijelite sa nama jedan dupe koji ste možda otkrili.

Oglasi

3 thoughts on “Dupe alert…skupo vs prihvatljivo

Komentiraj

